Kizlar 3ay 10 gunluk bebegim var gun 8cinde cok yoruluyorum aksamlari halim kalmiyo bazen ilgilenemiyorum ve onun icin ne yapicam ne aktiveler bilmiyorum surekli uzaniyo anakucaginda oluyo cani sıkılır diye cok dusunuyorum kiyamiyorum da ama neler yapabilirim onunla onu nasil eglendirebikirim bbanq yardim edin lutfen
Oyun halısı alabilirsin mesela YouTube de siyah ekran şarkılar var onu açabilirsin tutması var sa eline şıngırdak vs gibi oyuncaklar verebilirsin benimde aynı şekilde 3 ay 4 günlük bebeğim var be bunları yapıyorum deneyebilirsin ![]()
Oyun halisi var oynuyoruz ama cok cabuk sıkılıyor
Tummy time yaptırabilirsin bn kitap açıp önğne koyuyorum resimlere baksin diye egzersiz yaptırıyorum bol bol konuşuyorum ama çoğunlukşa sıkılıyomu acaba diyorum ama yapcak başka bsy aklına gelmiyo