Yardımcı olur musunuz lütfen

6 aylık uykusu nasıl olmalı 3 uyku yapıyorum hangi saatlerde uyutmam gerek çünkü geceleri çok zorlanıyoruz uyumuyor birde çok sık kalkıyor vede 2 yaşında bir oğlum daha var o kadar çok zorlanıyorum ki yardımcı olursanız aydınlatır saniz çok sevinirim

Bizim şöyleydi 6 aylıkken

Sabah en gec 8vde uyandırıyordum ve biz 7 de uyanıyordk

9 gibi İlk uyku yaptırıyordm ve 2 saatten fazla uyumasına izin vermiyordum

12.30 da 2. Uyku

  1. Uykuyu da kendi ne zaman isterse ama uzun uyutmuyordm 4 ten önce uyndirmis oluyodum ki gece uykusundan çalmasın diye
  2. Uyku son uyku 7.30 8 de uyutuyordm

Anlamış değilim bebekler nasıl 7:30 veya 20:00 de uyur benim çocuklar 00:00 den aşağıya uyumuyolar uyutmasan hiç uyumucaklar​:laughing::sweat_smile::laughing:

Gündüz uykusu gece uykusunun kalitesini belirler gündüz uykusu azar azar olunca uyurlar kendinizden pay biçin 3 saat uyuyup bı kaç saat sonra uykuya gecemezsiniz ki uyku düzenlemek çocuk bakımında bence en önemli kısımlardan biri

Benim bebeğimde öyleydi ama gündüz uykusu ne kadar düzenliyse akşam okdr rahat ettm

Aynen öyle

O şekil uyuyanlar genelde tek çocuk olanlar evde ses seda olmuyor güzelce uyuyorlar..bizimki gibi extradan 2 abi hunharca kavga edip tvyi açık yada odaya girip uyandirmiyordur bende çok isterdim 8 9 gibi yatıp sabah 7 de kalksın ama çocuğu tam 9 da yatırıyorum 1 saat surmuyo geri kalkiyo sonra 3 saat uyumuyo 1 2 gibi anca uyutabiliyorim gündüz ben yanına yatarsam yada abileri evde olmazsa rahatça 2 saat falan uyuyor yoksa 15 dk maksimum :pensive_face::pensive_face:14 aylık

Kim ne der bilemiyorum ama gerçekten her bebek o kadar farklı ki ona göre sen ayarlaman lazım kendini benim kızım 16 aylık oldu ama 1 yaşına kadar ben de güne 3 uyku yaptırıyordum yaklaşık 3 saatte 1 1,5-2 saat uyuyordu, 1 yaşından sonra bazen 2 bazen tek uyku yapıyor kafasına göre :face_with_peeking_eye: ama kuzenim var bebisi 14 aylık o bambaşka zamanlarda uyutuyor yani gercekten bebişine kulak ver o yonlendiriyor

Ay konu bu dgl bliyormda nerelerdesn bacim fazla sesin cikmiyo buraya girdigimde tanidiklarimdan biride sensn resmi gorunce hatirladm