Kizlar 1 yaşında bebegim var dr infulenze olmuş dedi bitane surup verdi oselmir diye 4 gün oldu ne yaparsam yapayım iciremiyorum 5 gün içsin dedi ama yok napcam bilmiyorum burnu akıyor bitek grip gibi ateş falan yaşamıyoruz
Şırınga ile içirmeyi denediniz mi? Veya pipetle
İcmezse duzelemez onun ilacini icecekki duzelsin
Herseyle denedim icmiyo
Şu antibiyotik siselerinden çıkan siringalar var ya.. onunla iciriyorim ben. Benimkide içmiyor resmen çocuğun üstüne oturup iciriyorum![]()
Evet biliyorum ama ağzını hiç bisekilde acmiyor wgliyor Bende zorlayıp canını yakmak istemiyorum
Sevdiği bir yiyeceği kaşıkla tam ağzına götürürken birden diğer kaşıkla şurubu hızlıca ağzının içine boşaltın ve üstüne su teklif edin, tadı hemen ağzından gideceği için anlamayacaktir.
Canım geçmiş olsun enjektör ile içeriyorum ben onunla dene bir de . Ucu İnce olduğu için ağzını acmasa bile kenarda sıkıyorum içiyor öyle zorlada olsa
eger bebeginiz emzik kullaniyorsa emzik seklinde surup icirme emzikleri var haznesine koyuyorsunuz emdikce ilaci almis oluyor.
Geçmiş olsun ben kucağıma yatırıyorum bı eli benim arkamda diğer elini tutuyorum siringayla ağlarken bile milim milim sıkıyorum yuttukca veriyorum biraz debeleniyor ama yinede yutuyor kan ilacı içerken bizimkide hiç durmuyo
merhaba dr bi ara antibiyotik vermisti tadi aciydi hicbir sekilde icmiyordu bende bebebiskuvisiyle sutu karistirip mama yaptim surubu icecegi kadar şîringaya cektim kasiga mamadan koyup uzerine 1 2 damla suruptan koyuyordum mamanin tadindan anlamiyordu surubu bu sekilde 4 5 kasikta surubu bitirip vermis oluyirdum cok rahat bu sekilde deneyin canim kendisini maa yiyor saniyor bu illaki sutlu biskuvi olacak diye birsey yok kasikla sevdigi birsey de olabilir ama tatli olursa surubun tadini anlamaz![]()