Yastık kullanan var mı aranızda

Kızlar bebeğim 2 aylık ve yastıksız uyuyamıyor sallıyorum ayağımda alıp beşiğe koyuyorum ağlıuor ama yastıkla koyunca daha uzun uyuyor . Bi zararı olur mu siz yastık kullanıyor musunuz

Ben henuz kullanmıyorum erken bence

Omurga sağlığı için bebeklerde kullanilmiyor

Ben kullanmiyorum. Ama bi yakınımın bebeği sizin bebeğiniz gibi uyuyamiyordu. Düz zeminde yatınca sıkıntı oluyordu reflusu de vardı sanırım. Doktor onlara yastık kullanın demiş. Yastık iyi gelmiş. Bence sadece kafasını değil de belden yukarısıni yastığa koyarsanız sıkıntı olmaz gibi

Reflü yatağı alıp deneyebilirsiniz. Ben reflü yatağı ile sallıyorum ve beşiğine bu yatak ile bırakıyorum

Reflü yataginin yastığı ile yatıyor benimki de

Ben doğduğu günden beridir kullanıyorum yün yastığı kafasıda gayet düz bir sağa bir sola bide düz yatırdım kafa şekli gayet iyi hiç bir şey de olmadı çok şükür

6 gün sonra 2 aylık olacak belden yukarısını yastıkta kalıyor öyle yatırıyorum kimi zaman ben zararı olacağını düşünmüyorum eskiden annemde beni abimi oyle yatırıyormuş