Yediği herseyi kusuyo

Ek gıda genelde almıyo alsa bile hepsini kusuyo bi kaç gndür böyle bide ishaldir de ne yapayım ek gıda vermesem olur mu sadece anne sütü ile beslense iyilşene kadar olur mu böyle de ne yese kusuyor çünkü boşuna vermiş oluyorum kilo kaybı da var çok üzülüyorum yardımcı olurmusunz lütfen 9 aylık

Benim oğlan rota vurusu oldu hicbise yemedi. Burdada yazdım da ne yese. Zorla ve cikartiyodu sadece anne sütü içti e sizde yemeğe gönlü açılana kadar verebilirisin doyuyorsa ne ala

Ay nolcak güzelim iyileşene kadar ek gıdaya ara verirsin sonra yavaştan başlarsın. Bebeğini en iyi sen bilirsin kalbini dinle sadece rabbim en kısa zamanda sağlığına kavuştursun bebegini de :folded_hands:t2::smiling_face_with_three_hearts:

Teşekkür ederim Allah razı olsun

Benim kizimda öyleydi. Sadece süt icebildi. İştahı hala eskisi gibi degil