Yeni gebelik

Bebeğim 15 aylık galiba tekrar hamileyim başına gelen var mı

Benim henüz gelmedi de bu durumu yaşayan çok . Zor oluyor ama Allah kolaylık versin hayırlısı böyleymiş. Allah’ın vakti zamanı şazmaz. Her nasip vaktine esirdir.

Eşimin kuzeni bebeği 2,5-3 aylıkken hamile kaldı. Kızın yaşı küçüktü 18-19 bilemedi. Şimdi biri 1 yaşına girdi veya girecek diğeri 3 aylık olacak.

16 aylık oğlum var 27 haftalık hamileyim

Tabiki canım ama ister istemez manevi olarak yetebilecek miyim korkuyorum çalışan da bir kadınım

Bayağı erken ama ya

Emzirme falan nasıl hallettin ben hala emziriyorum kafamın içinde deli deli sorular

Hayırlı olsun öncelikle sağ salim kucağına alırsın inşallah Bende kızım 4 aylıkken 1 aylık hamile olduğumu öğrendim şuanda kızım 15 aylık oğlum da 44 günlük RABB’ime şükürler olsun iyikide nasip etmiş bana çok seviyorum evlatlarımı zor yanları var elbette cefasını çekmeden sefasını süremesin birlikte büyüyorlar ikiz gibi

Teşekkür ederim sağlıklı olsunlar da hallolur bi şekilde gerisi

Benimki emmedi, sağarak vermiştim o yüzden o konuda bende bir sorun yoktu. Yavaş yavaş kesersin onu dert etme kendine

Kizim 14 aylik 7 aylik hamileyim kizim buyusu. Oyle oyle diyodm buyuk konustum galiba allahda werdi en azindan arkdas olck kizima saglikla kucaginiza alin ins​:smiling_face_with_three_hearts:

Aa hemen hemen ayni haftamiz seninle benmki 18 subt gosteriyor sizinki

6 şubat da benimki gösteriyor. 2.nin cinsiyeti ne

Erkek cin takviminede bakmistim kizimdada bundada dgru cikti sizinki

Benimde erkek. Bende çin takvimine bakmıştım ama ikisinden tutmadı :grinning_face:

Benim ilk oğlum 1,5 yaşında haftalar kaldı 2 yaşına girmesine ikinci oğlum da 4 aylık ikiz gibiler ama inan çok zorlanıyorum

Ben çalıştığım için eve bakıcı alacağım artık başka çarem kalmadı