Kızlar 11 günlük bebeğimin guatr yüksek çıktı bugün aile hekimliğinden arandik tekrar topuk kanı alacaklar var mı böyle bı durumla karşı karşıya gelen, bebekte guatr ilk defa duydum bı tedavisi varmı bilgisi olan dönerse sevinirim
@AyseDuru Yenidoğan döneminde tiroid sorunları erken teşhis ve tedaviyle genellikle kontrol altına alınabilir.Anneden geçen antikorlara bağlıysa geçici olabilir. Tiroid bezinin yokluğu veya kalıcı bozukluğu varsa uzun süreli tedavi gerekir.
İnşallah geçicidir . Çok teşekkür ederim
Bizde tsh yüksekliği için aranmıştık tekrar topuk kanı verdik ve temiz çıktı sizinde inşalalh normal çıkar bence endişe etmeyin güzel sonuçlar alırsınız
Amin inşallah
bugün bizde verdik TSH için ama birde biyotinidaz eksikliği varmış onun için hastaneye Yönlendirdiler bide onun için kan alacaklar
inşallah ondanda bişey çıkmaz şu mübarek günde dualarınızı bekliyorum
Rabbim kimseye dert verip derman aratmasın bütün hastalara şifa versin inşallah
Rabbim şifa versin inşalalh sonuçlar güzel gelir bizde ilk duyunca çok üzülmüştük ama tedavisi var içinizi ferah tutun
Sağol canım Allah razı olsun
Bizde de tekrardan topuk kanı alındı . Sonra şehir hastanesine yönlendirdiler yine aldılar . Biyotinidaz eksikliği çıktı onun için gönderdiler bioak denilen bir ilacı kullanıyoruz sütün içine karıştırıp veriyorum. Bebeğimde görünen bir durum yokdu ama erken teşhis hayat kurtarır yine de siz ne gerekiyorsa uyun en azından toplar ve hayatına öyle devam eder çocuklarımız. Allah tüm hastalara şifa versin . Çıktı mı sonuçlarınız
Bizimde aynı biyotinidaz eksikliği çıktı bugün gittik şehir hastanesine tekrar bı tahlil yapılacak kan verdik o ilaçtan bize de verdi doktor bugün başlayacağım inşallah TSH içinde kan verdik hastanede ayriyetten sağlık ocağından topuk kanı alındı tekrar onun sonucu çıkmadı sanırım daha hemşire arayıp haber etmedi inşallah çıkmaz Rabbim dermansız dert vermesin bütün hastalara şifa versin inşallah sizede geçmiş olsun .
Olsun can sağlığı diyelim yine de bizde 2. Kutuyu bitirmek üzereyiz şimdi 3.aya gireceğiz . Metabolizma bölümüne sevk verdi ordan da genetik bölümünden de kan istedi onlarla uğraştık. İnşallah en az zararla atlatırız bu süreci de
Aynı şekilde bizde onlarla uğraşıyoruz amin inşallah canım .