İyi akşamlar
4 günlük anneyim. Sezeryanla doğum yaptım sütüm az geliyor ama bebeğim iyi emiyor. Bazen emmek istemiyor meme tutmakta inatlaşıyor bazense kolaylıkla emiyor. Doyuyor mu doymuyor mu bilemiyorum. Tek göğüsle 15 dk emdikten sonra uyuyakalıyor iki göğüsle mi emzirmeliyim bilmiyorum. Çok zor bir süreçmiş gerçekten.
@nazli hos geldin aramiza![]()
Hayirli olsun canim gozun aydin tek gogsu emip birakiyo aglamiyo aranmiyosa doyuyodur suanlik tek gogsunle doyar zaten 4 gunlukmus . Donusumlu emzir bidaki emzirmede diger gogsunu ver
Yeni doğan bebeğin mide kapasitesi oldukça küçüktür . Bende sezeryan doğum yaptım sütüm hemen gelmemişti. İlk başta az gelmişti. Eğer doymasa huzursuzlanma kabiliyetini çok gösteremez çünkü genelde uyku modunda oluyorlar. Sen saat gündüzleri saat başı ve gece de muhakkak 2 saate bir emzir sarılık riskiniz de olmasın tek gögüs gidebilirsin o doyduğu zaman zaten kendini memeden geri itiyor. Meme tutmakta inatlaştığında tavsiyem silikon uç ile devam et ya da şırınga . Emmiyor diye bırakma sakın sarılık olmasın inşallah
Gözünüz aydın olsun öncelikle bence sütünüz var mı yok mu kontrol edin. Benim bebeğim de yeni dogdugunda çok güzel emiyordu uzun süre. Gece de sık sık emziriyordum. Uyuya kalıyordu sürekli aglamiyordu. Ama meğerse sütüm yokmuş bebek emmesine rağmen boşu boşuna çekiyormuş. Sarılık olduğundan sürekli uyku hali olmuş aglamamis.
Hayırlı olsun oncelikle saglıkla buyutun bebisinizi. Bana yenidogan yogun bakım hemşiresi her iki göğüsü en az 15-20 dk emzireceksin demişti. Uyursa çenesini burnunu sıkın yine uyanmazsa altını acın. Benim bebegim uyanamıyordu en son altını acıyordum oyle uyanıyordu. Arkadasın dediği gibi benim bebegimde guzel emiyordu emdiğinde tek gogus veriyordum her beslenmede megerse sutum azmıs.çişli bez sayısı normal oldugu icin anlayamamıstım. Sutum yetersiz geldiği icin sarılık oldu ve kuvoze alındı. Ondan sonra iki gogusu emzirdim ve sutum arttı. Ayrıca sık emzirmek cok onemli sutun artması icin en fazla iki saatte.bir emzirin. Gece max 3 olabilir ama 2 olursa cok daha iyi sarılık olmaması icin. Her agladıgında yine besleme yapın sizde bol sıvı tuketin dengeli beslenin en onemlisi stresden uzal durun