Yenidoğan kaka problemi

13 günlük bebeğim akşam 2 kz böyle kaka yaptı sizce anormal mi çok huysuz 2 gündür 6 gündür günde 6 7 kez yapıyordu bugünde sayacagim tecrübeli anneler lütfen yardım

Bebegın boyle yapması normal ama sızın bu fotorafı boyle atmanız normal degıl içimizde hamile olanlarda olabılır bu şekil görseller yasak olmalı yenı dogan bebekler normaldir zaten 5 6 kez yapması ama sızden ricam bu şekıl görsel atmayın

Afedersiniz kızlar dusunenedim

Ne kadar çok abartmışsınız ya hamile olanlarda alışsa iyi olur zira bu görseli sürekli görecekler. Endişeli olduğu için sormak istemiş. İlk annelik deneyimi ya hani? Bu kadar abartmanıza hiç gerek yok. Boş duyar kasmayın lütfen böyle şeylerden.

Siz bence birilerine bulaşmadan rahat uyumayan türlerdensiniz ben sızı anladım açıkçası bayan hatasını anladı ve özür diledi bende özrüne kalp bıraktım olay olacak bir durum olmadı resim hoşunuza gıtıyse sız bakabilirsiniz ama herkes bakmak zorunda değil ki sizi alakadar edecek bir durumda yok ve size artık cevapta vermiycem ne yazarsanız yazın sıze muhatap olmuycam hayırlı gunler selametle

Beni lütfen kendinizle karıştırmayın. Sadece endişeli olan bir kadına yüklenmeniz bana çok yanlış geldi. Ama siz baya gocunmuşsunuz nedense anlayamadım. Ben gayet iyi niyetle ve düzgün üslupla söyledim. Sizin gibi imalar yapmadım, saygımı da korudum. Bu duruma nasıl siz karışıp cevap verebiliyorsanız benim de aynı şekilde cevap vermeye hakkım var. Ve Bayan değil “ Kadın “ :smiling_face: