Bebeğim 5 günlük oldu sütüm yeni gelmeye başladı 2 gündür emiyor aynı zamanda mana yediriyorum kakasını 3 gündür yapmıyor normal mi
Çişli bezi takip et huzurluysa sorun yoktur anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar yapmamasına bişey demiyorlar bebiş rahatsa sorun yok ama sağlık ocağına gidersin zaten 2-3 güne sor istersen
Bana drum uc gune kadar normal demişti. Bende hem mama hem anne sütü seklinde devam ediyorum yine dr onerisiyle mamasına bir çay kasıgı zeytinyağı ekledim ve aynı gün banyo yaptırıyordum. Yine drunuza sizde danısın
Ben de anne sütü ve mama veriyordum bebeğim 7-8 günde bir kere yapıyordu. İki farklı doktora ve sağlık ocağı takiplerinde bu durumu sorduğumda hep 10 güne kadar normal dediler. Bazı bebek her gün yapar bazı bebek günde iki üç yapar bazı bebek haftada yapar demişti. Önemli olan çisli bez . Günde 7-8 çiş yapıyorsa iyi besleniyor demek dedi.