Yenidoğan tırnak kesimi

Yarın 40 ımız çıkıyor bebeğimizi bugünden yıkıcaz demek istediğim tırnaklarını kesip eldiven den çıkarmak istiyorum geceleri mi taksam diyorum çünkü hava sıcak o yüzden ne yapabilirim veya üşürmü küçük mü bunun için tecrübelerinizi alabilir miyim

Bize bebek hemşiresi eldiven takmayın dedi dokunup hissetme duyusu gelişmesi için anneye temas etsin emerken elimi göğsüne koy dedi

Biz hiç takmadık cunku kendisi cıkarıyordu.Elleri terliyor egzamaya sebep olabiliyor ayrıca duyusal gelişim icinde acık olması tavsiye ediliyor. Tırnaklarını törpüleyin yeterli

Ben eldiven takmadım kış bebegiydi benimkide kendinden eldivenli badilerden giydirdim geceleri ama sabahları elleri hep açıktı dokunması gelişsin diye tırnak kesmeyi de ben 15 günlük falandı kesmeye başladım çok sivri oluyodu ve kiriliyodu bende kendim kesmek istedim kırılmasın diye

Ben ilk haftadan kestim tırnaklarını çabuk uzuyor bir de eldiven hiç takmadım çünkü dokunması gerek bebeğin hiçbir doktor önermiyor zaten eldivenin kullanılmasını

Doğumun 2ci günü kestim çünkü tırnakları çok uzundu kirilmişti hep yüzünü çizer diye kestim hemen eldivende hastane taktım üşüyor diye eve geldigimden beri takmiyorum gereksiz bencede

Ben hic eldiven takmamıştım. Hava zaten sıcak üşümez. Onu da geçtim gelişimi için de önermiyorlar dokunsun, hissetsin diye. Tırnak kesme işine gelince de ebebekten törpü almıştım onunla törpüledim.

Bende çıkarttım artık tırnaklarını da kestim takmicam tırnakları uzadı mi kesi kesi vercem rahatlasın çocuğum hava alsın bi

Gece tak bence cizmesin kendini