Yerleşme kanaması nasıl oluyor?

Kızlaaar acil yardım. 4 buçuk aylık bebeğim var 3 gündür kahverengi çok az leke geliyor. Normalde reglim böyle başlamaz. Yerleşme kanaması olabilir mi? Başına gelen var mı? İlk kez yaşıyorum bu durumu. Bilen varsa beni aydınlatsın ona göre test yapacam

Sanci olmaz bi kere adet gibi.maximum 4 gun surer.tuvalet kagidina silince anlarsin.adetinden 12 ila 16 gun sonra gelir.

Benimde öyle oldu reglim benimde öyle başlamıyordu ancak de öncesi doğumdan sonra değişiyor birkaçtr reglim hep böyle oluyor yine de şüpheniz varsa test yapin

Erken dusuk de yasamis olabilirsin.bir kac gun bekle test yap.