Yeşil dışkı

Bebeğim bugun ilk kez bu şekilde kaka yaptı 7 aylık bebeğim neden olur böyle başına gelen var mı

kati gidaya gectiyseniz ve yesil sebzelerden verdiyseniz olabilir fakat bana yuksek ihtimalle alerji olabilecegi geldi. kuzenimin oglu aynen bu sekilde yapiyordu. sut ve sut urunleri alerjisi cikti. doktorunuza bildirip, randevu ayarlamanizi tavsiye ediyorum. beraberinde az da olsa kan, ipligimsi sekilde kan varsa kesinlikle alerjidir. son zamanlarda farkli bir sey verdiniz mi? kati gidaya gectiyseniz hangi urunleri verdiniz? vucudunda dokuntu de olustu mu?

Katı gıdaya geçtik bugun hazır Kavanoz mama Verdim elmalı muzlu

Bide az bişey peynir Verdim

eger k*ka harici baska bir rahatsizlik, degisiklik yoksa kati gidaya bagirsagin uyum saglamaya calismasi olabilir. anne sutu mu veriyorsunuz yoksa formula mi verdiniz bu zamana kadar?

2 sini de veriyom hep halsizlik falan yok hareketli gecer mi peki

alerjikse eger hala emziriyorsaniz o urunden uzak durmaniz lazim, bebege vermemeniz lazim. zaman gectikten sonra tekrar deneyebiliyorsunuz tabi bunlari doktor kontrolunde yapmaniz gerekiyor. kati gida baslangicinda urunlerin bir arada veya karistirilarak verilmesi alerjiyi tespit edebilmek icin onerilmiyor. o yuzden tek tek vermenizi oneririm. ayrica bebeklere peynirin 8.aydan sonra az miktarla baslanarak tuzsuz lor seklinde verilmesi oneriliyor. benim tavsiyem bir daha peynir vermeyin. dedigim gibi kuzenim bu yuzden emziremedi cocuk ayni bu sekilde diski yapiyordu ve biskuvi bile yiyemiyordu icinde peyniralti suyu oldugu icin.

Allah razı olsun peki gecer mi bu düzene biner mi

peyniri vermeyin. tattiracaginiz besinleri 3 gun kuraliyla verin. 3 gun boyunca ayni sebzeyi veya meyveyi verin ve bebeginizi gozlemleyin. 1-2 gun icerisinde kakasi duzelmezse ve kakasinda, poposunda kan gorurseniz doktora gidin. bahsettigim kan az miktarda olmustu kuzenimin bebeginde. dikkatli bakmak, bezi incelemek gerekiyordu.

doktorlar erken mudahale ile urunu vermeyip zaman gectikten sonra az az tekrar deneyerek uyum sureci olacagini soyluyorlar. uzerine gidilip devam edilirse sanirim kalici oluyormus. siz tabiki doktorunuzla muhakkak gorusun o sizi daha iyi bilgilendirecektir

Saolun Allah razı olsun