11:30 aylık bebeğim 4.05 gündür turuncu’ya yakın sıvı kaka yapıyordu iki gündür de kaka rengi yeşile dönüştü resim var ama atmak istemedim sizce neden olur öyle bir hastalığı yok şu an doktora götürmeli miyim internetten bakıyorum ama farklı şeyler yazıyor
Benim bebegim.de yesil.kaka yapti boz goturmedik yediklerinden kaynakli olabilir ..ishal olmustu 3 kere art art yesil kaka yapinca esim eczanedeki bor arkadasina sormus . Yesil kaka uzun sure yapmadikca birsey olmaz onemli olan siyah kaka demis ..siyh olani tehlikeli demis ne kadar dogru bulmiyorum. Ama biz goturmedik 3 gun sonra gecti.
Bizim de 3.04 gündür dışkımız sıvı ama günde iki kere yapıyor ishal değil ama yaptığında bezinden taşıyor böyle biraz daha turuncumsu yapıyordu iki gündür de yeşilimsi yapıyor anlamadım bakalım ben de 1.02 gün daha bekleyeyim geçmezse doktora götüreyim
Bizimkinden gunluk 8 bez aliyordum ..Avokado yemisti ondan kaynaklidir dediler bize . Bir daha da vermedik duzeldi . Ama gecmezse dok. Gitmekte fayda vardir sağlık ocaklari da olabilir.
İnternette düzgün beslenmediği için yazmışlar biraz ona kafam takıldı aslında ve çok iştahlı değil ama yiyor yani az da olsa her öğün bir şeyler yiyor
Evet ben de takip ediyorum Osman Hoca’ya bunu görmüştüm ![]()
İnternetten araştırınca bir sürü hastalık çıkıyor valla insanın hepten morali bozuluyor .
Evet öle gerçekten her seferinde bir daha Bakmayacağım diyorum ama en ufak şeyde tekrardan Google’a soruyorum
Benimki kabizdi 5 6 gün yapmadı sonra sarı sarı bı kaç gün avuç içi kadar yaptı dünde yemyeşil yaptı ıspanak gibi ama yesil bende oda yemedi bu ara çok iştahsız neredeyse hiç ek gıda yemiyo sadece emiyo 7 ay 21 günlük
Maalesef öyle oluyor ![]()
