Merhaba herkese 17 günlük oğlum var başlarda her şey çok kolaydı ama 2 3 gündür gaz sancıları uykuya direnme durumu başladı. Oğlum sadece babasının kolunda huzurla uyuyo ben daha kucağıma alır almaz sadece memeye yöneliyor emmek istiyo ordan ayrıldığı an ağlamaya başlıyo. Babası kucağına alınca susup uyuyo bu durum beni üzmeye başladı sanki beni sevmiyo sadece doymak için varım ama babasının konuşması yetiyor ![]()
Sebebi sizşn stresinizş hissediyor ve sakinlik arıyor bunalmayın bu sizi sevmediği anlamına tabi ki gelmiyor sakinleştikçe ten teması yapın bağınız kuvvetlensin ![]()
Benim oğlum da öyleydi. Gerçekten stresinizi hissediyo. Daha sakin olun. Koynunuzda kokunuzla uyutun. Banyo dan sonra ten teması yapın. Sizin teninize değsin. Gündüzleri o Uyurken yanına uzanın. Bebekler her ne kadar akıllı olsa da ilk başlarda anneyi tam algılayamayabiliyorlar. Oğlum şu an 7.5 aylık. Bensiz 1 dakika bile duramaz. BiraZ sakin olun ve zamana bırakın. Daha lohusasınız.
Yenidoğan döneminde benim oğlumda öyleydi bende uyumuyor, ağlıyordu babasında sakince duruyor çok kolay uyuyordu. Kaç defa ağladım bebeğim beni sevmiyor diye ama arkadaşlarımla konuştukça onlarında aynı şeyleri yaşadığını görünce anladım, onlar bizim bütün yorgunluğumuzu, stresizimi hissediyor onun için rahatsız oluyorlar. Hiç kötü hissetme kendini uyu, dinlen, yardım al, destek iste. Hepimiz yaşadık bunları çok normal