Hanımlar merhaba. Bebeğime alttaki gibi bisiklet alacağız ama hangi marka nasıl bir şey alalım bilmiyoruz yardımcı olabilir misiniz
Bu bisikletlere kacinci aylarında binebilirler?
- Aydan itibaren sanırım. Benim kontrolümle oluyor oda bir nevi bebek arabası gibi. Yaz için düşünüyorum bende
Babyhope markası bizimki yeni aldik ama sürüşü rahat kurulumlari biraz zor gonderdikleri vidaların çoğu uymuyor
Bizimkide bu henuz kullanmadik biraz daha buyuyunce insallah ama surusu kolay @Ftmacvdr arkadasla.ayni marka
Ben globber alıcam çok yönlü kullanım sağlıyor bakmanızı tavsiye ederim
Baby toys 3 tekerli ebeveyn kontrollü bisiklet aldım bende henüz kullanmadık tabi. Ama çok güzel geldi . Öne arkaya ve yana koltuğu döneniliyor. Zamanı gelince aparatları çıkıp çocuk bisikleti de oluyor 3 tekerlek. E bebekten sipariş vermiştik şu an site bakımdaymış resim atamadım ama hem fiyat olarak uygun 4 e aldık indirime giriyor zaten bu model ara ara . Normal fiyatı 7 bin gibi bişeydi.
Kraft nasıl memnun kaldınız mı acaba?
Little tikes aldik dort pedalli hem simdi hem sonra kullanabilecek
Biz 7000 tl gibi bir fiyata almıştık yanlış hatrılamıyorsam. İşte ne tuttururlarsa artık piyasa birbiriyle rekabet ederken tadını kaçıran insanlarla dolu.
Biz memnun kaldık severek kullanmaya devam ediyoruz. Direksiyonu kapanmıyordu arabaya koyarken katlayım derken ters yöne bastırdım kırıldı ücretsiz şekilde direksiyonu değiştirdiler
Evet. Sürekli değil ara ara kullandık, markete, parka giderken ama kullanımı rahat






