Yoruldum sanırım

On aylık olduk ve resmen bana bağlı yaşıyor. Babas almak istiyor ama deli gibi ağlıyor kendini atıyor. Ve bağırmaya başlıyor. Ben aldığımda da resmen susuyor. Bunun sebebinin babanın çalışmasına yoruyorum ama ne zaman geçecek. Ne yapmak lazım. Eşim de içten içe üzülüyor mu onu da bilmiyorum. Ama ben üzülüyorum sanki böyle aralarında bir bağ oluşmamış gibi hissediyorum. Mesela benim kendi annem geldiğinde beni aramaz bile. Ona bu tepkiyi vermeyip babasına verdiğinde üzülüyorum

Bazı bebekler gerçekten insan seçebiliyor. Babasının ilgisi nasıl peki işten gdlimce oyun oynuyor mu kefiyli vakit geçiriyor mu babasıyla? Benin kızım da özellikle kadınlara hiç gitmiyor, onlara gülmüyor. Ama genç bi erkek görsün kollarını açıp gitmek bile istiyor. Orta yaşlı adamları görünce bacaklarını sallayarak sevinip gülüyor. İnsan seçiyor diyorum yani başka açıklaması yok bizimkinin

Ama belli dönem favori seçiyorlar. bizde tersiydi sürekli babacıydı asla bana gelmezdi şimdi tersi bana yapıştı iki aydır asla bırakmıyor babasın gitmiyor

Yani 14-15 aylık olana kadar babacı

Sonra anneci oldu

Babası vakit geçirmeye çalışıyor durmuyor ki illa odada ben olucam gittiğim an kıyamet kopuyor. Çom nadir böyle rahat vakit geçirdikleri. Önceden böyle değildi bir anda bu kadar oldu.

Bizde de tersi olur heralde o zaman

Donence si var mi foto yapistir besigine anne baba dede vs. Dayi amca oyle taniyo .dondukce taniyo yavas yavas sima tanidik geldi.

Baba bebeğinize daha fazla hitap eden oyunlar oynarsa aralarındaki bağ daha kuvvetlenir. Oğlum on aylık, babası evde yokken aynı şekilde bana yapışık yaşıyor. Ben enerjimi idareli kullanmak için daha sakin vakit geçiriyorum bebeğimle. Kitap okuyoruz, kutu oyunları oynuyoruz, şarkı söylüyoruz vs. Ama babası gelince aksiyon dolu oyunlara geçiyorlar. Bebeğimi omzuna alıp evin içinde koşuyor, hoplatıp zıplatıyor. Öyle vakit geçirmeyi o kadar seviyor ki ben alınca ağlıyor. Çağırdığımda babasına yapışıyor bana hiç gelmek istemiyor. Onunla daha çok eğleniyor çünkü.

Bizimki 11 buçuk aylık doğduğundan beri babaci bizimkide çalışıyor nöbete kalıyor 1 gün görmüyor Deli oluyor bizim babamız sürekli ilgileniyor oyunlar gezmeler ona daha düşkün ben biraz otoriterim benle öyle değil mesela tersine ben eğitme yonundeyim babası eğlence o.daha cazip geliyor

Ya benim eşimde o kadar sakin ki hiç böyle oyunlar oynamıyolar. Daha çok sakin duruyorlar. Yapboz falan yapar kitap okur. Biraz da evham yapıyor bir şey olur sarsma diye bana gün içinde çok kez söyler mesela

Nasıl bir dönence anlamadım

İşte bizde ikisi de bende gibi bir şey oldu ve bazen denge kuramıyoruz d

İzinli olduğunda babası dışarı alıp dolastirsin ikisi baş başa vakit gecirdikce alisir bizimki bı babasıyla gönderiyorum izinliyken dışarda geziyorlar arada ondanmi bilmem akşam babası işten gelince çok seviniyor kucana atliyor ise giderken de öyle babası bide çok bağlı çok sever oynar babası yokkende bana yapışık bu aralar hiç durmuyo iş yaptirmiyo yemek yedirmiyor sursjli kucakta olmak istiyor

Donemsel biseyde olabilir canim tatile gittik 4 gun gelince kimi gorse agladi korkdu bizden başka en cok sevdiklerine bile yapti 1 ay oldu daha inan yeni duzeldi. Birde surekli seninle oldugu için biraz bagimlilik olabilir.

Yok kuzum biraz haşin sevilmekten hoşlanıyorlar Tabiki zarar vermek değil olay onu dengeler eşin ama kudurmalık şimdilik bebekler umarım daha iyi olur ikisi için..

Benim de 3 gün sonra 10 aylık olucak gün içinde bana bağlı evet ama babası akşam istem gelince bi sevinç inanılmaz o halleri ona hemen kucak açar gider bana gelmez eliyle iter beni babası vakit geçirmeyi sever onunla ama tabi ki işten de geliyor ellerimiz bazen yorgun olabiliyorlar onu eliyle yürütmeye çalışsa cok seviyor bizimki bende yakalamaya çalışır gibi yapıyorum onlar yürürken bildiğin koşmaya çalışıyor onu çok seviyor eşiniz yorgun olabilir ama 5 10 dakika da olsa bu şekilde olursa belki daha da bağlanır aklıma geldi yazmak istedim evreleri var ya da beklemek gerek zamanla hersey olur

oyuncak yerine aile bireylerinin resmi.

Bizde hemen hemen her gün çıkarıyor o zaman iyiler ne oluyorsa evde oluyor

Aralıkta askere gidecek babası o zaman napıcaz bakalım bir de yaşına girmiş olacak iyice anlayacak her şeyi.

Erken çocuklarıyla zaten bir süre sakin oynayabiliyosun sonrası top güreş boğuşma yoksa enerjiyi atamıyolar

Aynen aynen sürekli uğraş istiyorlar boş kalmaya gelmiyor bizimki öyle :joy: