Kızlar iyi geceler kızım 13 aylık iki gündür kahvaltısında omlet yapıp veriyorum ağzının kenarında isilik gibi şeyler oluştu ve afedersiniz ishal yumurtaya alerjisi olabilir mi acaba
Merhaba daha önce yumurta vermiş miydiniz ? İlk defa mı kullanıdınız. Eğer ilk defa kullandıysanız bi 10 gün ara verin ishali vs düzelsin tekrar deneyin eğer aynı şeyler oluşuyorsa alerjidir. Ama ilk kez yemediyse sanmıyorum lerji olacağını olsaydı daha önceden belli ederdi kendini başka bir şeyden dolayı da olabilir herhangi bir soğuk algınlığından da ishal olabiliyor
Evet olabilir bizimki de öyle oldu 9.ayında ilk kez beyaziyla omlet yapmıştım. 1 hafta sonra da tüm yumurtalı yayla çorbası içince oldu. Test yapıldı ve beyazına daha yüksek derecede alerjik çıktı. 13 aylığız hâlâ vermiyoruz. Tamamen beyazı ayrılmadan yapılan omletten hâlâ kızarıyor ağız kenarları. Gün içinde geçiyor.
popoda pişik ve beyaz beyaz sivilce gibi şeyler varsa o da alerjik olabileceğini gösteriyor
Birde emiyorsa siz tüketince dört saat içinde belli oluyor sütten geçtiği için daha öncesinde öyle bir durum oldu mu
Evet ama sadece haşlanmış vermiştim oda sarısı olacak şekilde ama bişey olmamıştı bu sefer beyazı ile omlet yaptim ve aşırı huzursuz oldu
Geçmiş olsun evet önceki günlerde vermiştim ama sadece sarısı olacak şekilde
Popoda bişey yok sadece bugün altını değiştirirken kan gelmişti randevu aldim doktora göstericem mutlaka
Muhtemelen beyazına karşı alerjisi olabilir ozaman