Bebişleriniz kaç aylıkken yürüdü
İlk kizim 10 aylik yurudu ikinci kizim 1 hafta sonra 11 aylik olucak daha tık yok bakalim
siraliyo ellerini birakip dik duruyo ama parmak uçlarina basiyo hep bu şekilde nasil yuruycek bende bilmiyorum
10 ,5 aylik yeni yeni yürümeye başladı.
İlk yürüme nasıl oluyor bizimki de 10,5 aylık, 7.5 aylıktan itibaren emekliyor..Çabası var ama dengeyi henüz oturtamadi, ellerini bırakınca 1.2 saniye sonra düşüyor…Hazır olduğunu belli eden aşamalar neler
Vallahi canim ilk kizim 11 yasina girecek aradan uzun zaman geçdi hatirladigim kadariyla koltuk kenarinda siraliyoru surekli 6 aydan itibaren surekli koltuk kenarinda destek alarak dik durmasini saglamisdim. 9 aylikken binkaç adim atiyodu.Yurume belirtileride zaten siralama kendi kendine ellerini serbest birakip desteksiz durmasi mesela dusecegini bilmesi gerekiyo bi anda unutup ellerini birakip boylu boyunca dusmemeli ya kalcasinin ustune dusmeli yada comelmesi lazik dusecegi zaman bunlar bi nevi hazirlik aslinda yurumenin emeklemeyle alakasi oldugunu pek sanmiyorum ilk kizim hic emeklemedi. Aslinda emeklemeyen cocuk daha cabuk yuruyo bence emekleyen nasil olsa emekliyo istedigi yere o sekilde gidiyo kolaya kaciyo yurumeyi acele hale getirmiyo. Bide eger duştuyse ayakdayken falan korkuda olusuyo malesef
Düz duvara bile tutunarak ayağa kalkma, dengeli oturma, düşme hepsi var..Koltuk, kanepe sandalye vs onlara uzun zamandır tutunup geziyor zaten..Düşecek gibi olduğunu hissedince hemen tutunuyor yavaşça iniyor korkusu da var.O zaman her an yürüyebilir gibi bakalım nasip ![]()
12 buçuk aylık bizimki 2 metre kadar yürüyor. Genelde tek el destekle geziyoruz. 2 gündür onu da istemiyor. Fakat bizim sorun şu ki… oturduğu yerden kendi kalkmiyor
onu napcaz yaa? Yani popo üstü oturur vaziyette düşse bile ağlıyor birkaç gündür. Benden destek almadan kalkmıyor yaa. Emekleme olmadığı için emekleyip bir kanepe sandalye kenarı da bulamıyor boşlukta öyle kalıyor. Kanepede sıralama yaptırmaya çalışıyorum ama yine otursa da bana ağlıyor kaldır beni diye. Kendi kalkmiyor ay
bırakayım ağlasın mi napayim nasıl öğrenecek kendi kendine kalkmayı?
Aynen canim kendini hazir hissettiginde yurur hic beklemedigin anda massallah hepside varmis. Bizim kucukdede hepsi var ama tek sorunumuz parmak uçlarina basiyo hep o sekilde dengede durup nasil yuruycek bilmiyorum ellerini birakdigim zaman duz basiyo ama elinden tutup yurutunce hep parkmak ucu
. Gec olsun guc olmasin canim ![]()
Çok normal değil mi neler yaşadı çocuk ne yapsa hakkıdır karışma annesi zamanı gelince kanatlanir ![]()
Emeklemeyen cocukda bu sorun oluyo malesef canim tutunup kalkmayi bilemiyolar ama merak etme yurudukce onuda ogreniyo hatta emeklemeye bile baslayabilir ![]()
Buna şukur canim ben bukadarinida beklemiyodum cocugum tam kesif zamanlarinda kalcasinda aparatla oturdu surekli cok sukur gec olsun guç olmasin.![]()
Yaa
hiç niyeti yok ya emeklemeye. Şu kadar diyeyim dizlerini yere bastırınca bile zıpliyor. Ağlıyor asla 5 sn bile durmuyor. Nasıl olacak bilmiyorum
evde sürekli el ele yürüyoruz
çok tatlı ama oturduğu an kalkamayinca çok sinirleniyor. Önüne bir destek filan koymayı düşünüyorum ama ona alışır da kendi elleriyle yerden destek alıp kalkmaz bu sefer de diye aklıma geliyor.
Oy massallah illa ogrenecek emeklemeden yurumus onuda yapar canim merak etme
sen akisina birak bence.
6,5dan beri tutunarak sıralıyordu 10da normal şekilde yürüyodu
13 aylıkken başladı şuan 14 aylik yürüyor ama henüz tam değil düşmeleri oluyor yinede
Benimki 11 aylık 2 hafta sonra yaşınıza gircez koltuk kenarlarında sıraliyor dün ellerini bıraktı ama dengeyi kuramadi düştü nasipse nezaman yurucek bakalim
13 aylık tık yok
koltuk kenarı masa kenarı kalkıp yürüyor tutunarak onun haricinde Malesef ama zaten 11 aylık gibi falan emeklemeye başlamıştı bizim kız biraz hantal
ilk oğlan 13 aylık yürüdü ortanca 11 aylıkken yürüdü 3. olan 10 ay 6 günlük tık yok şimdilik
bizimki emeklemiyo dediğin gibi tutunup kalkma olayı yok henüz
Benimki bebeğim öyle 12 aylık