Hanımlar merhaba 6 buçuk aylık kızım var her ne kadar hala sürünemesede ikisiden birini almak istiyorum. Yürüteçi çoğu doktor tavsiye etmiyor ama daha pratikmiş gibime geliyor. Kullanananız var mı yürüme arkadaşı da işe yarıyor mu acaba
Genelde yürüme arkadaşını öneriyorlar bende ondan alacağım. Yürüteç parmak ucunda yürüme yapıyormuş çoğu doktor önermiyor dediğiniz gibi
Doktorlar ikisinide önermıyor . Cocugunuzun yürümeye en büyük destegı sizin elinizden tutup onunla yurumenız .
Büyük ihtimalle alırsam yürüme arkadaşı alıcam ama kullanmamasından da korkuyorum. Valla her ne varsa aldık doğru düzgün hiç birini kullanmadı. Boşuna harcama yapmak istemiyorum da oyuzden çok kararsızım