Yüzdeki isiliğimiz geçmiyor kızlar başka ne yapabilirim


Doktor kuruluk mu tam isilik mi diye baktı ama isiliğe benziyor dedi duş vs önerdi o kadar .
Gül sıyu sürüyorum 3 4 gündğr azalmadı
Beyaz sabun nişaştalı su falan duyuyorum instagramda onları mı densem yüzğne . Sudecram pişik kremi yazan olmuş .
Yada egzama tarzı ise apotit bi krem var onu mu alsam ?

İsiliğe benzettim ben de. Eğer egzamaysa da sürekli nemlendirmek gerekiyor oğlumun da cildi hassas bioderma atoderm kremini kullanıyorum iyi geliyor. İsilikse de farklı bir şey yapmayın bence sadece yıkayıp kurulayın zamanla geçer umarım

Bacağında kollarında hafif kızarıklık böyle dokunduğunda pütürtülü kuru şeklinde.

2 gün önce çok yoğun sırtında çıktı benimkinin de. Karnına, boynuna yayıldı. Gül suyu vardı denedim ama işe yaramadi her gün duş da yaramadı en son eczaneden isilik için krem istettim eşime bunu vermiş sabah akşam 1 kez ve maksimum 4 gün kullanilabilir demiş. Ben 2 kere sürdüm daha ve geçti. Siz de eczaneye sorup alın bakalım belki geçirir. Sabah akşam yine duş aldırdım ama.

Ek olarak sürekli terini siliyorum, yüzünü boynunu yıkıyorum kuruluyorum. Zıbınını, bezini çok sık değiştiriyorum.

Günde iki defa banyo yapin terden oluyor ben banyo yaptirdikca duzeliyor

Eğer emziriyorsanız anne sütü çok iyi geliyor. Ben dondurucuya attığım sütlerimi çıkarıp yüzüne bi iki gün sürdüm dindirmişti baya, aklınızda bulunsun

Birde havalar cok sicak terliyolar ondan oluyor bn sde zibinla birakiyorum hergun dus aldirmak gerek

Anlamadım :thinking:

Daha dün sürdüm çörek otu yağı benim hatta bütün vucüdu dökülüyordu bebeğim yüzüne her yerine akşam sürdüm sabah kalktı hiç birşeyi kalmamıştı tavsiye ederim denemeni çok iyi geliyor

Bulabilirsiniz aktardanda bazı marketlerdede oluyor