6 aylık bebeğim geceleri yüzüstü dönüp uyumaya başladı. Uyku tulumu olmasına rağmen dönebiliyor tehlike yaratır diye korkuyorum ama kendi dönüyor, bilen biliyor geceleri hiç uyumuyordu yeni yenş başladı düzeltip uykusu bölmek istemiyorum ama içim de rahat etmiyor, sizin bebeğiniz de bu şekilde uyuyor mu?
Benimki de yüzüstü uyuyordu yaz dönemi ev sıcak diye sorun etmiyordum. Uyku tulumu kollu olanlardan kıyafet yardımı ise sorun olmaAZ zaten
Ay sevindim iyi bari ya yalnız degılmısım
o sekılde uzun uyumaya başladı dokunmuyorum bende
Nasıl rahatsa bırakın oyle uyusun zaten rahatsız olduklarında dönüyorlar ![]()
Evet ben de öyle yapmaya başladım
diğer türlü hiç uyumuyor
Tamam battaniye örtmeyeceğim çok teşekkür ederim
Valla oyle bıraktım bende yoksa uyumuyor ![]()
4 ayından yüz üsdü uyuyor şu an 10aylık hala öyle Burak nasıl rahat ediyorsa öyle uyusun kendi yatağında istediği gibi haraket ede biliyorsa sorun yok
İyi bari yaa yalnız değilmişim çok sevindim bıraktım gitti valla![]()
Bırak rahat etsin
