Zorbalıklardan bıktım 🥺

Kızlar selam :cherry_blossom: Ben şu an 33 yaşındayım ve birkaç sene önce tüp mide ameliyatı oldum. Çok şükür istediğim kiloya düşmüştüm ama hamilelikle birlikte kilo aldım ve hâlâ veremedim. Bebeğim çok gazlı bir bebekti annem gideli 4 hafta oluyor ve inanın 4 haftada sadece 3 kez sıcak ev yemeği yedim. Eşim sadece ev işlerine yardım edebiliyor yemek yapmayı başaramıyor maalesef :pleading_face: onun dışında hep dışarıdan yedik mecburen. Beni gören çoğu kişinin ayyy kilo verememişsin, ee eski haline dönmüşsün, boşuna ameliyat oldun keşke çocuktan sonra olsaydın vs gibi cümleler kurmalarına katlanamıyorum artık. Bu yetmezmiş gibi daha bebeğim 2 aylık olmasına rağmen peşine 2. Çocuğu da yap yaşın iyice geçmesin baskısı :woman_facepalming:t2: Eşimde bende istemiyoruz 2. Çocuğu Allah isteyen herkese versin :folded_hands:t2: ama yaşın geçmesin ne demek yani sanki 50 yaşındayım :pleading_face: Lafımı esirgeyen biri değilim bu arada herkese cevabını veriyorum ama insanlar gerçekten çok arsız. 3 gündür artık dayanamadım sürekli ağlıyorum sütüm etkilensin istemiyorum bebeğimde hissediyo o da huzursuz oluyor. Kimseyle görüşmek istemiyorum ama illaki bir yerlerde denk geliyoruz falan :woman_facepalming:t2: ne yapacağımı şaşırdım :pleading_face: Bunalıma girmek istemiyorum haftaya Türkiye’ye geleceğim belki biraz toparlanırım ama var mı benim gibi tüp mide olup doğumdan sonra eski haline dönen? :pleading_face:

İçimi bari sizlere dökeyim dedim hakkınızı helal edin :pleading_face::folded_hands:t2:

Mrb cnm insanların ağzı torba mi buzesin..sen kendine bak önce demeyi öğren sen iyi olursan bebeğin iyi olur hem ne var yaşında ikinciyi düşünmeyen karı kocasınız istemiyoruz zaten de geç…. İnsanlar gerçekten başkalarının hayatına karışmayı herşeye cvp vermeyi bi bıraksa keşke emziriyon ya zaten normaldir kilo alman..kendine duzen kur canm akşam yemeklerini en azından gündüz de yapabilirsin sağlıklı beslenirsin​:heart_with_ribbon::cherry_blossom: dışardaki yemekler gerçekten daha farklı…burun ağız diş kilolu zayıflık…ben kaç kez bunalıma giriyorum burda paylaşımlar yapıyorum nolur kilo alayım diye kocam çevrem herkes burnumdan getiriyor ve kızımda zayıf smdi o lincleniyor..:smirking_face::smirking_face: Allah yardımcımız olsun :smiling_face_with_three_hearts:

Canım inan ne laflar söylüyorum dediğim gibi lafımı esirgemem ama gerçekten o kadar aşıyorlar ki artık bunalıma giriyorum :pleading_face: Elimden geldiğince yapmaya çalışıyorum ama bazen çok küçük bi aralıkta uyumak istiyorum çünkü bebeğim hâlâ gece 2 saatte bir uyanıyor ve çok uykusuz kalıyorum. Çocuk ev işi gelen giden derken yetemiyor insan bazen :pleading_face:

Herkesin bir derdi var işte asla hayatımda kimseyi eleştiren biri olmadım kim nasıl mutlu oluyorsa öyle yaşasın ama insanlarda böyle düşünse keşke :pleading_face:

Ben doktora gidiyordum ya İnan 45 yaşında çocuğu olan anne adayları ile karsilasiyordum Yasin geçmiş ne demekmiş öyle yeni dönem öyle 18 ne bastın evlen dönemi değil kimseye aldırma oglusunla mutluluğuna bak cekemeyip vurmaya çalışıyorlar işte ayrıca doğumdan yeni kalktık eski kilomuza donemiyoruz sanki kendileri sıfır bedendi aldırma canim :heart:

Öyle tabii ki canım anne olmak isteyip olamayan bir dünya insanda varken hangi yaşta doğurduğumuzun ne önemi var çok şükür ki bu duygu nasip olmuş :folded_hands:t2: İnsanlara anlatmak o kadar zor ki cevabınıda versem yinede insana dert oluyor işte :pleading_face: Doğru söylüyorsun takmayıp yoluma bakmam lazım :face_holding_back_tears:

Ayrıca yaşımızda hiçbir şey yok ben de 33 yaşındayım her şeyimiz ortak :joy:

Merhabalar cnm hiçççç kimse umrunda olmasın kendini basit insanlar için hiçte strese sokma sen bebeğinle ilgilen annelik öyle kolay değil ben 2 oğlumdada aynı cok zayıftım bu seferde çok zayıfsın derlerdi kızımdada bazı şeyler oldu süt olsun diye herşeyi yeddim sütüm kesilmesin bol olsun dedim iyice kilo aldım şimdide kilo almış bak diyorlar hiçkimse umrumda değil benim bebeğim önemli çok gazlı bir bebek hala devam ediyor ne yiyip yemeyecegimize bile bebişlerimiz karar verriyor bizde onlar iyi olsun diye uyguluyoruz kilo alınırda verilirde bebişlerimiz kendilerini toparlasın bizde kendimize bakarız nasıl olsa boş insanlar için kendiini üzme biz güçlü anneleriz​:smiling_face_with_three_hearts:

İnsana taş versen haset eder onu hasetiyle toprak eyler ne bakıyorsun sen oyle boş insanlara bak keyfine süt verıyorsun sen bi annesın ve eminim guzelde bir annesin ALLAH ın haşa işine boyle karışan mahlukatlar var ne zaman ALLAH nasıp ederse ıkıncı bebek olur belkıde olmaz sız ALLAHın işine karışacağınıza biraz ALLAH ın emirlerine uyun yasaklarına uyun ben boyle cok mutluyum etrafımda zehirli sözlü insanlar olmasına rağmen de gec hiçte anlamayın üzülmeyin ALLAH huzur versın saglık versın bebegınızı sıze bagıslasın

Öncelikle şunu söyleyeyim.. sen daha yeni doğum yaptın sayılır. Eski kilona dönmemen çok çok normal. Ben ilk anneliği 23 yaşımda tattım. Nasip oldu hiç istemediğim halde 33 yaşımda tekrar anne oldum. İlk hamilelikte 28 ikinci hamileliğimde 23 kilo aldım hepsinide bir süre sonra verdim. Hemde hiçbir çaba göstermeden (diyet falan yapmadım çünkü diyet fikri beni aciktiryor​:woman_facepalming:t3:) çevrem benden 3. çocuğu istiyor. Bakacaksaniz yapayım diyorum. Çünkü yaşadığım zorluğu sadece ben biliyorum.

Tüp mide ameliyatı konusuna gelecek olursak.. kuzenimin eşi tüp mide ameliyatı oldu hamile kaldı doğumdan bir süre sonra diyet vs derken ciddi anlamda kilo verdi. Sonra ikizleri oldu şimdi yine diyet yapıyor ve ciddi anlamda kilo verdiğini söylediler. (Ben görmedim Almanya’da yaşıyorlar). Bu yasadikarin bir süreç. Sen onları kafaya takarsan bebeğinin en güzel anlarından zevk alamadan zamanını geçirip gideceksin. Bebeğine odaklan.. kilolar geldiği gibi gider korkma. Canını sıkma.

Ayrıca ben ilk bebeğimi doğurduğumda yanımda doğum yapan kadın 48 yaşındaydi. :joy: Hicbirsey için geç kalınmadiginin canlı kanıtı :joy:

Sağlıkla büyüt bebisini​:white_heart:

Merhabalar

Öncelikle hayırlı olsun. Bebeğinizi güzellikle büyürğn inşallah.

Yakın arkadaşım ile aynı süreci yaşadığınız ve bire bir bildiğim için yazıyorum. 120+ da ameliyat olmuştu 1 senede 67ye indi hamile kaldı.

98 ile doğuma girdi

Ardından emzirme sürecinde ilk altı ayda 120+ya geri çıktı.

Ama 6. Aydan sonra yavaş yavaş verdi.

Geçen sene oldu bu süreç.

Şimdi 85lerde

Kendi diyet yaptı, bebeği düzene girdikçe o da kendş hayatını düzene soktu

Merhaba canım seni okadar iyi anlıyorum ki bende yaşadım bu zorbalıkların ama herşeyden önce bebeğini dusunmelisin kim ne derse desin aldırma sanki kendileri çok mükemmel hep haset eder konuşurlar boş boş benim de bebeğim aşırı gazlı bir bebekti mallesef bende sürekli dışardan yada evde pratik Makarna tost yiyordum süt yapsın diye bol bol tatli ye dediler onu da yedim baya şiştim 95 en yetiştim en son bayramda eşimin anneannesi herkesin içinde ne bu niye bu kadar kilo almışsın diye beni küçük düşürdü çok üzüldüm aynı zamnda bebeğim hastanede yoğun bakımdaydi emzirdigim için diyet yapamıyorum dedim ama bebeğim yanimda olmadogi için ve ondan uzak kaldığım için sagmama rağmen sütüm kesildi mallesef şuan mama veriyorum diyete basladim 87 kg oldum diyeceğim o yani takma kafana kimseyi önemli olan senin ve bebeğinin mutlu olması sağlıklı olması bebeğin büyüsün her türlü verirsin o kiloyu hiç düşünme bunları sen artık bir annesin herşeye gücün yeter hiç üzülme zamanı geldiğinde çok kolay bir şekilde zayiflayacagindan eminim

Gizem sen benim kayıp ikizim olabilir misin ya :joy::joy:

Gerçekten insanoğluna asla yaranılmıyor ya hoş yaranmak isteyende yok ama bari şu zorlu süreçlerde bizi rahat bıraksalar :face_holding_back_tears: Fiziksel her şey düzelir Rabbim akıl sağlığı ve beden sağlığı versin gerisi gerçekten insanın elinde ama işte gel gelelim bunalıma sokan insan çok :see_no_evil_monkey: Doğru söylüyorsun yemeği kahveyi bile sıcak içemiyoruz ki yediklerimize dikkat edebilelim :joy: yeter ki onlar iyi olsun hepsi geçiyor :two_hearts:

Canım benİm çok teşekkür ederim desteğin için :folded_hands:t2::four_leaf_clover: Gerçekten insanların isteği bitmiyor 3. yü yapsan 4. yü soracaklardır eminim :woman_facepalming:t2:

Biliyorum zaten bende daha erken anne olmak istemedim ki kendimi daha yeni hazır hissettim ama bir çok insan ‘ayyy bu saatten sonra, yaşın geçmeden vs’ gibi cümleler kurunca ay insanların bi bildiğimi var acaba diyip bunalıyorum :see_no_evil_monkey:

Umarım bende tekrar ideal kiloma dönerim. Zaten kendimde çok üzülüyordum bir de duyunca birilerinden hepten kahroldum. Şu an diyet yapmam zaten benim ve bebeğim açısından iyi olmaz ama zamanla inşallah bende dönerim :smiling_face_with_three_hearts::see_no_evil_monkey:

Çok teşekkür ederim :folded_hands:t2: Yaa onun adına çok sevindim inşallah bende öyle olurum :cherry_blossom: Bizimde biraz düzenimizin oturması lazım ki kendim için ideal olanı oluşturayım :face_holding_back_tears:

Ya gerçekten çok acımasızlar bebeğin yoğunbakımdayken insanlar senin kilonu konuşabiliyor ne diyebilirim ki :woman_facepalming:t2: Rabbim ikinizede sağlık versin inşallah :folded_hands:t2: Sende zamanı geldiğinde en güzel haline ulaşacaksın eminim :cherry_blossom:
Çok teşekkür ederim desteğin için :smiling_face_with_three_hearts::two_hearts:

Sağ ol canım teşekkür ederim insanlar acımasız mallesef çok şükür bebeğim sağlığına kavuştu yanında şimdi bende emziremiyorum artık o yüzden zayıflama surecim başladı herkese inat zayıflayacam ozmn da konuşurlar gerçi herşeye konuşur bazı insanlar o yüzden duymazdan gelmeliyiz onları kendi mutluluğumuz icin

Ahh buna çok sevindim Rabbim sizi birbirinizden hiç ayırmasın :cherry_blossom:

Eminim çok güzelsindir, hiç kimse için canımızı sıkmaya değmez başkaları için değil kendi sağlığımız için yapmalıyız :smiling_face_with_three_hearts: Daha da güzel versiyonlarımıza geleceğiz ben inanıyorum :cherry_blossom:

Çok sağ ol canım :heart: inşallah sende bebeğini sağlıkla büyütüp istediğin kiloya dönersin tabi önemli olan sağlık öncelikle

Aynen öyle canım çok teşekkür ederim :cherry_blossom: