Çok şükür bir şey olmamış, Suriyelilerden dolayı salgın varmış diye 9. Aya hatirlatma dozu tarzı birşey eklenmiş diye söylenmişti sanki bana hafızamda öyle kalmış, geçmiş zaman olduğu için hatırlayamıyorum bazen bebekten sonra hafızam berbat oldu.Ben aşı karşıtı değilim ama kızım baştan beri her aşı sonrası acillik oldu, Alerji bölümüne falanda gittik acaba aşıların içindeki etken bir maddeye karşı mi hassasiyeti var diye ama doktor bunun tespiti zor dedi.. Aşılar bende travma oldu anlayacağın, Rota aşısında da baya nefes alamadi hastanede yattı falan bizim aşı karnemiz çok kötü o yüzden her aşı zamanımız yaklaştığında benjm sinir stres yükleniyor, bugün kızım aşı olurken bende onunla ağladım bilmiyorum gerçekten içim sızladı, aşıdan sonra birşey olmasın diye dua ettim sürekli..İnşallah doğru olanı yapıyoruzdur, yaptırmamak da büyük sorumluluk demek onu da göze alamiyorum
Aynen çok haklısın çok zor sizin acinizdan bende öyle çok korkuyorum keşke iğne değilde damla gibi biseyle olsalar aşılarını güvenip vurduruyoruz insallah bı sorun olmaz ileride Allah yavrularimizi korusun
daha kan verececez aşıdan sonra vermeyi düşünüyorum bende daha çok onu düşünüyorum damar bulması falan zor diye![]()
Keşke aşı ve bebeklerden kan alma olayına bir çözüm bulunsa, canları hiç acımasa…Ben kontrole 2 hafta önce götürdüm iyi bir hemşireye düşünce hızlıca alınıyor inşallah sizde tecrübeli birisine denk gelirsiniz
İnşallah yazın bı hastalandı acil de çocuğu bı yarım saat ağlattılar iki tane tecrübesiz hemşire en son bırakın almayın Allah aşkına dedim her yerini deldiler cocigin başka bi erkek hemşire çağırdılar geldi anında buldu damari adam bide bazı sağlık ocakları nokta kadar delip.cihazlarla.bakiyorlarmis keşke her yer de olsa çocuklar da bizde bu kadar yorulmasak strese girmesek
Nasıl oldu iyidir inşallah
Çok şükür en hafif yan etkiyle atlattigimiz aşıydı, sanırım büyüdüğü için biraz daha direnci arttı, sorduğunuz için teşekkür ederim ![]()
Rica ederim ![]()