1 yaş aşısı

Merhaba kizlar sorum şu dün bir yaş aşısını yaptik ateşi var carpoldur dolerextir bı şekilde iniyor sıkıntı yok e bacağı şişti sisebilir dedi hemşire ama dünden beri huysuz ağlıyor bilemedim ki napicam.neresi ağrıyor dilide yok doktor desem sanki doktorlukta değil bı anda ağlıyor

Şişlik baya sürüyor cnm asırlarda bizim bir ayı bulurdu geçmesi sertlik olurdu huzursuzuluk üç gün sürer 6 ay asisida üç taneydi yanlış hatırlamıyorsam 1 yaşta üç tane demi ağır tabi ondan

Bizim asimizda pazartesi günü, böyle paylaşımları görünce korkuyorum :face_holding_back_tears:

Üç tane 6 aylıkken vurduk bişi olmadı e şimdide ateş kontrolümun altında e sürekli ağlama huysuzluk nasıl davranicam.nasil yardım edicwm bilmiyorum

Valla bende korkmuştum sadece ateş sandım degiimis

Uc gün ateş olmuştu 6 ay asisnda geçer daha dün olmuş Pazartesi ye biseyi kalmaz şişlik ama uzun sürebiliyor 9 aylik asisinida 10 buçuk aykken yaptı lar ondada ateş olmadi bakslaim bir yaş ne olacak

Valla gözümü korkutan çok bir yaşında bende merak ediyorum

Huzursuzluğu geçti mi acaba? Bizde bugün aşı olduk tetikteyim sürekli ateşi falan olmadı henüz şükür

Çok şükür bacağının şişliği de aglamasi da geçti ateşi için korkma ben ateşi için karpol verdim dolerex mi ne Pembe kutulu ağrı kesici de verdim öyle iki gün atlattık

Sevindim geçmesine inşallah bizde çabuk atlatırız, şuan ateşi var, ateş düşürücü verdim takipteyim bakalım

Allah şifa versin inşallah kolay mı benimkine iki kol bı bacağa vurdular

Aynı şekilde bizimde öyle oldu, aynı anda 3 aşı birden fazla değil mi yazık gerçekten çocuklara

Vallahi yetiskin bile dayanamaz

Geçmiş olsun bizimde haftaya bir yaş aşısı üç güne geçer sizinkide

Yaa öylemi bende ucude bacakdan saniyordum kol ağır olur ya

Çok zor uyudu kolu ağrıyor muhtemelen, inşallah sabaha birseyi kalmaz içim gidiyor onu öyle görünce, inşallah siz ağrısız sızısiz atlatırsiniz

İnşallah çok teşekkür ederim sizinde inşallah biseyi kalmaz sabaha ağrı kesici verin mutlaka zor olur kuzucuga dokuz ay aşısı olmuş muydunuz siz onun devamı diyorlar bunada yanlış hatırlamıyorsam bide 9 ay asisinda bize hemen değil ama 1 hafta on gune ates döküntü yapabilir demişlerdi cok şükür ates yada Döküntü olmadi 10 buçuk aylıkken olmuştuk 9.ayda alerjiden dolayı yapılmadı sonrada aradılar mecbur diye olduk bişey olmadı tek bi tane bacakdan olmuştu

Saol Yasemin şimdi daha iyi, 9. Ay aşısını olmadık takvimde yok zaten isteğe bağlı ve aynı aşıyı 1 yaşta zaten yapıyorlar bu yüzden yaptırmadım, yeteri kadar fazla aşı yapılıyor zaten daha fazlasına gerek yok..Neden sizi 9. Ay aşısı için tekrar arayıp çağırdılar anlamadım o aşı isteğe bağlı çünkü

Aynen ben 9.ayda gittim alerjisi var dedim yapmadılar aradan 1 buçuk ay geçti çocuk 10 buçuk aylıkken eşimi aramışlar aşısı var diye neyse ben geri hemşireyi aradım böyle böyle yapilmayacak alerjiden dolayı demiştiniz dedim oda artık mecburi oldu salgın varmis dedi ille yaptirmam diyorsan imza atacksin deyince vurdurdun bende salgindan korktuğum için gidince de ayriyeten konsutum bakın alerjisi var diye oda bı sure bekletelim sağlık ocağının neoldu neolmaz ama bişey olmaz korkma dedi çok şükür bişey olmadı

Benim eşim de hiç istemiyo asilari ne çok asi yapıyorlar bu ne böyle diyor eskiden kendi hiç aşı olmamış pramature doğmuş maşallahi var hiç hasta olmuyor çok nadir ben tüm aşıları olmuşum ben ondan çok hastalandim