merhaba arkadaşlar.
bebeğim 1 yaşında
pankeklerini kabartmak için marketlerde satılan normal karbonatlardan kullanıyordum
biraz önce karşıma İngiliz karbonatı çıktı
hangisi daha faydalı olur İngiliz karbonatını yoksa normal karbonat mı
siz pankekleri kabartmak için ne kullanıyorsunuz
doğal bir yöntemi var mı yoksa herkes karbonat kullanıyor mu
bir de İngiliz karbonatını nasıl kullanmam gerekiyor bilen varsa yazsa çok iyi olur teşekkürler