1 yaş inek sütü

Öncelikle merhabalar güzel anneler, kafama takılan bir konu var ve sizin de fikrinize ihtiyacım var. Kızım bir yaşına girecek ve ben ona günde 180 ml ölçümünde 2-3 biberon süt vermek istiyorum ama zararlı mı değil mi diye de merak ediyorum. Süte alerjisi yok bu arada. Doktoruna daha sormadım kontrolünde sorucam ama ondan önce başlamak istiyorum. Aranızda inek sütü veren var mı ya da doktoru bu konuyla alakalı bilgi veren var mı.

Uykulara gecişde bende vermek istiyorum benimki memede uyuyor zorluyor artık ama benimki biberon kullanmıyor çok zorlanıyorum

Emzik kullanıyor musunuz? Kullanıyorsanız meme yerine emzik vermeyi deneyebilirsiniz uyurken.

Maalasef benim kızım hiç emmediği için doğduğu andan itibaren biberon verdik.

Ben 1 yaşına girmesine 3 hafta varken başladım vermeye birşey olmadı

Ne kadar doğru bilmiyorum ama bir doktordan duymuştum bir yaş sonrası verilen inek sütlerinin herhangi bir faydasının olmadığı gibi içeriğindeki bir şeyden kaynaklı günümüzde alıp kaynattığımız inek sütlerinin zararı olabileceğini diyordu onun yerine yoğurt peynir ile kalsiyum alsın demişti.

Teşekkür ederim güzel annelerim :heart:

Emzik kulanmıyor

Merhaba, inek sütü soylenildigi kadar yararlı bir içecek değil. İçeriğinde ki kazein ve laktoz sindirim sorunlarina hatta intoleransa neden olabiliyor. Ben kendi adıma bebeğime vermeyi düşünmüyorum. Yoğurt, peynir yedirerek inek sutunden faydalanmak hem daha sağlıklı hem de içerik açısından daha zengin oluyor.

Teşekkür ederim bilgilendirdiğin için. Sanırım bende başlamayacağım en azından şimdilik rafa kaldırdım bu düşünceyi.

Bizim burdaki sutler hep pastorize bide ciftlikten aliyoruz pastorize sutten zarar gelmez.hadi cig sut neysede.hollanda inekleri dunyaca unlu zaten guveniyorum aldigim urunlere.

Valla bizde Erzurum bölgesinde doğuda hayvancılık meşhur bilenleriniz bilir köyde herkes ineklerle sürüyle geçim sağlıyor en doğalı olduğunu düşünüyorum. Benim kızımda eylül 10 da yaşı doluyor direk kendimiz sağıp kaynatıp içirmeyi düşünüyoruz severse tabi

Aynen kemik guclenmesine yarar kalsium vitamine b2 b12

Doktoruma danışıp kullanmak en iyisi. Bizim de ineklerimiz var köyden getirtiyoruz denemek lazım.

Günlük 200bml yeterli bence fazlası kansızlık yapıyor diye duymuştum bende ..ben emziriyorum 2 yaşına kadar Allah nasip ederse emzirmek istiyorum o zamana kadarda hic süt vermeyi düşünmüyorum zaten benden alacak exrta süre gerek yok zaten yemeklerden de yiyor bence gereksiz bişey 9 ay 4 günlük

Konsultasyon burosuna sor en iyisini onlar bilir.

Konsültasyon bürosu dediğin bizim burda ki sağlık ocağı mi acaba

Cocuk doktorlari calisiyo ve beslenme uzmani sadece ilk dogdugu sene surekli takip 1 yasindan sonra bir kac aya bir takip ama asi felan vuruluyorlar.bilgi sayarda 18 yasina kadar grafici var ortalamasi cocuklarin kayit altinda.bi benzeri

Sağlık ocağıyla aynı tek fark çocuk doktoru yok pratisyen hekimler var ebeler var aşıyı takibi onlar yapıyor