1 yaş iştahsızlık

Hanımlar selamlar

Bebeğim 1 yaşına girdi ama yaklaşık 1 aydır doğru düzgün bsey yemek istemiyor

Ağzını açmak istemiyor biraz zorla yedirmeye çalışıyorum ama onud kabul etmiyor

Mama sandalyesinde hiç oturmak istemiyor hemen ayağa kalkma mücadelesinde

Kilo artışı olmamış çok üzüldüm

Siz bu yaşta bu süreci yaşadınız mı yaşadıysanız nasıl bir yol izlediniz desteğinizi fikirlerinizi rica ederim :folded_hands:

benim kızım da bir buçuk yaşında hâlâ bişey yemek istemiyor bir ara telefona alışmıştı öyle yiyordu telefonu biraktirdik şimdi ağzinı açmıyor asla dışardan kaşıkla bişey yemiyor biberon mamasina devam ediyoruz :smirking_face:

Çok üzücü bir durum gerçekten nasıl çözücez bilmiyorum yemedikçede morelim çok bozuluyor :pensive_face:

Benimki 7 aylık ve hala doğru düzgün öğün yemiyor. Yoğurt ve labneyle verdiğim zaman afiyetle yiyor. Sizinki 1 yaşında illaki o şekil yediriyosunuzdur ama yinede bilgi vermek istedim

Teşekkür ederim, benimkide bazem yiyor bazen dediğim gbi hiçbsey yemek istemiyor

Şimdi doktorumuz iştah açıcı bi şurup önderdi denicem

Eğer memnun kalırsam sizinlede paylaşırım hemen

Teşekkür ederim bende şurubu doktoruma sorar öyle veririm . İnşallah iştahlı bebişler olurlar​:smiling_face: