benim kızım da bir buçuk yaşında hâlâ bişey yemek istemiyor bir ara telefona alışmıştı öyle yiyordu telefonu biraktirdik şimdi ağzinı açmıyor asla dışardan kaşıkla bişey yemiyor biberon mamasina devam ediyoruz
Benimki 7 aylık ve hala doğru düzgün öğün yemiyor. Yoğurt ve labneyle verdiğim zaman afiyetle yiyor. Sizinki 1 yaşında illaki o şekil yediriyosunuzdur ama yinede bilgi vermek istedim