Doğum gününden sonra bebeğim apayrı yaramaz bişey oldu yarım saat kahvaltı hazırlattırmıyor ayağıma yapışıyor sebepsiz yere ağlıyor . Yapma dediğim şeyi daha daha çok yapıyor hayırdan anlmaz oldu napıcaz bi akıl verir misiniz
Aynı durumdayım![]()
Yemek sandalyesi
Yapma dedigimi yapinca boxa koyuyorum
10 a kadar sayiyoruz beraber
Bir tane oyuncagi var.
Unutuyo ondan sonra
Eger tekrar yaparsa bidaha bir kac gun zorladi
Ama simdi yapmiyo kolay kolay
Kendimce cozum uretmeye calisiyorum.
O ortamdan ciksin diye
Doktugu oyuncaklari toplamayi ogreniyoruz.
Bir iki bir iki veriyom oyuncak kutusuna koysun boyle boyle cogalticam kendini alkisliyo cok hahahah yapinca
Ayni durum degismyor gecsde yeni bseyler ekleniyor
Hahajajah inan bende bazen etrafıma bakınıyorum diyorum acaba eline vermediğim ne kaldı oyuncaklardan sıkıldı tencere tava da artık dikkattini çekmiyor
Oynamak degil dagitmayi seviyo
Gunde yuzkere mutfak cekmecesi bosaltiyo
Tekrar duzelt.

