1 yaş sendromuuuu

Kızlar kızım 12 ay 22 günlük doğduğundan beri uyku sıkıntısı yaşıyoruz onu is geçiyorum ama aşırı haraketli hiçbir zaman yerinde durmuyor yemek yediremiyorum birinin evine gidemiyorum ben kimseyi çağıramıyorum eğer biri bizde olsun yada biz misafirliğe gidelim ben direk mama veriyorum çünkü yemek asla yemiyor. Bende huyunu bildiğim için artık inatlaşmak istemiyorum direk mama veriyorum böyle olduğu zamanlarda… çok hırçınlaştı her şeyi inatlaşma var mızmızlanm var her şeye sinirleniyor altını bile değişterimıyorum. Sizinde böyle mi böyle olanlar var mı nasıl bir yol izliyorsunuz…:woozy_face::woozy_face::woozy_face:Balık alıyoruz 2 haftadır balık yemiyor nasıl yedirecem bilmiyorum artık ekran açıp yedirmeye çalışıyorum bir şeyleri….

Ayy inanın hiç bilmiyorum sürekli bir çaba içerisindeyim hiçbir şeye yetişemiyor gibiyim.:face_holding_back_tears::face_holding_back_tears::face_holding_back_tears:tavrımızı yavaş yavaş koymaya çalışıyoruz dediğiniz gibi böyle olmaz alışmaması gerek​:woozy_face: