1 yaşından sonra göğsümğ tutup göstermeyi öğrendi ve 1 saat sonra mesela yeniden emmek istiyor kıyamayıp emziriyorum doğru mu yapıyorum acaba ? Doktorum gündüz 3 kez emse yeter dedi ama kıyamıyorum sizinki kaç kez emiyor
14 aylık …
Benim oğlumda bugün tam 1 yaşında gündüz sayamıyorum bile okadar çok kez istiyor vermeyince ağlıyor yakamı çekiştirip duruyor çok ya iştahsız son zamanlarda o yüzden ben her istediğinde veriyorum
Evet her uykudan uyandığında emip uyuyor
Benim oğlumda tam 1 yaşında sürekli emiyor her istediğinde veriyorum. Ek gıdadan çok beni emiyor. Doktorda emdiği iyi antikor oluşur emsin devam et emzirmeye dedi. Bende emdiği yere kadar devam edicem
Ya banada sen hep emziriyorsun o yüzden çocuk yemek vs yemek istemiyor diyorlar son zamanlarda çok iştahsız ne versem yemiyor biraz ısrarcı davransam kusuyor
Benimki de 17 aylık nerdeyse. ben de veriyorum çünkü yemek yemiyor ve hayırı da anlamıyor henüz
Merhaba, benim bebegim 3 ana öğün 2 ara öğün kati gıda yiyor ve istahli bir bebek. Cok yemesine rağmen o kadar çok emiyor ki ailem bana üzülüyor. Sütüm olduğu sürece emzirmeyi devam ettireceğim, yorulmama rağmen. Hakki diye düşünüyorum.
Evet bizde 13 ayligiz her istediğinde emiyor asla vermemezlik yqpmiyorum bazen saat başı bile istiyor
Istediginde ver ama emzirmek icin uyandirma konsultasyon burosundaki doktor oyle dedi
Kucucuk bebek icin bile oyle dedi.