10 aylık 38 derece ateş neyapmam lazım

Kızlar aferin ateş düşürücü verdm uyuduğu için ılık kompleks yaptım ama düşmedi duş aldiramam uyuyor yani koltuk altından 37.6 gösteriyor uzaktan ateş ölçerle daha farklı,38 gösteriyor

Aferin gibi ilaçları lütfen doktor kontrolü dışında kullanmayın. Ayrıca tek başına parasetamol değil ki o şurup bebeğiniz daha çok küçük. Uyandırıp duş aldırmak, kompres yapmak en uygunu. Üzerini inceltin, örtmeyin. 38 i geçmiyorsa da çok korkmayın dişten olabilir. Çok geçmiş olsun.

Ebe temazsızşarda 1 derece aşşağı sayman gerekiyor demişti oda ısısından etkilenebilir zıbınla durdurabilirsin sakince uyandırıp bi ılık duş aldırman hem onu hem seni rahatlatır

Acile gittik kulak enfeksiyonu gaz sıkışması var dedi parol serum verdi ama anında ateşi düştü vücudu soğudu ama bir çok antibiyotik vermiş saçma spaan parol parasetamol vermiş o neyse de bitanesi kasik agrisi regl ahrisi diyor biri ishal için diyo

Aldırdım canm dün iki defa on dk etki etti sadece mecbur acile gittik parol serum verdler kulak enfeksiyonu var dedi akcgier ultrason çektik aşırı gaz birikmiş dedi birçok Antibiyotik yazdı ama kullanmicam çocuk doktoruna gidicem

Bol bol ayak altına masaj yap bebek yağı zeytinyağı geçmil olsun canım inşallah biran önce enf. Geçer

Çok çok geçmiş olsun, nasıl oldu bebeğimiz? Kulak enfeksiyonu çok zordur. Ama beterinden korusun Allah

Antibiyotige baslaidk canım inşallah geçer

Amin canım Allah razı olsun :cherry_blossom::cherry_blossom:

Amin cnm çok sağol sorduğun için randevu bulamadığım için mecbur antibiyotigi aldım o eksikti ya kullandık bir dha atesi çıkmadı o yüzden geceleri yine biraz daha iyi uyuyor sürekli kulaklarını tutuyor ilacı bitirince çocuk dkktoruna gidicem enfeksiyonsa gerçekten ilaçsız tedavi olmuyor maalesef ama dişleri de patladi çok ağrı cekiyor

Sef ilacın adı 10 gün kullndk