10 aylık uyku sorunu

Kızlar kızım gündüz 10.00, 14.00, 18.00 olmak üzere 3 uyku yapıyor. 9 da da gece uykusuna geçip sabaha kadar uyuyordu. ( Gece mama içiyor ). Zaman zaman uykularında bozulmalar olsada bir düzeni vardı. 2 haftadır gece uykusuna zor geçiyor çok ağlıyor. 2 uykuya düşürmem gerekiyor galiba diye düşünerek 18.00 uykusunu yaptırmadığımda da huysuz oluyor o uykuyuda istiyor. 9 da zorla uyutuyorum yarım saat, 1 saat sonra uyanıp geri 12,1 de anca uyuyor. Sizde durumlar nasıl neden böyle oldu bu çocuk. Yürümeye geçişse neden sabah uykularına huzurlu geçerken gece çıldırıyor. Diş desem uyutmayı bırakınca keyifleniyor. Ama 1 saat sonra huysuzlanıyor uyku sinyalleri veriyor uyutıyım diyince yine çıldırıyor. Uykusu olduğu halde direniyor. Bu dönem mi böyle sizler nasıl yapıyorsunuz gündüz kaç uyku mesela? Sizlerde de değişim oldu mu merak ediyorum

Ha 2 uykuya düşmesi gereksede pıt diye geçemiyorlar tamam ben burayı kaçırmışım ben kendi istekleri o yönde olduğu için huzursuzluk yapacaklarını düşünmemiştim :face_with_hand_over_mouth: Teşekkür ederim yeni uyku planı yapıp ona alıştırıyım o zaman :blossom:

10 aylık +5 gün olmuşuz bugün.
3 gündür 2 gündüz uykusu yapıyoruz biz de. Önce sabah uykusuna diretti sonra 4teki uykuya diretti. En son 6 da güne başlayıp 9 da ilk gündüz uykusu 11 de uyanış bazen 10 da uyuyup 12 de uyanış yapıyor. Sonra 4 civarı uyuyup 5 te uyanıyor bazen 5 buçuk. Akşam 9 da gece uykusu.
Bu zamana kadar 3 uyku yapıyordu. Bazen kısa bazen uzun.

Evet bende denedim zaman zaman 6 uykusunu kaldırmayı sonra yok istiyor uyumak diyip vazgeçtim hep ama artık 2 saatte bir uyumakda istemiyor tabi haklısınız gece uykusu sıkıntıya giriyor. Niye bu durumun güle oynaya olacağını düşündüysem :joy:

Güzel olmuş uyku düzeni bi sabahtan bi öğleden sonra mis. Gece de mışıl mışıl uyusun inşallah hepsi

İnşallah bütün bebişlere :cherry_blossom:
Ne zaman uykusu geldiyse o zaman uyuttum ben saate çok bakmadım. Tavsiyem öğleden sonra serin zamanda park (bizim sıra yürüyüş , kaydırak, salıncak) salıncak en sonda olunca güzel oluyor :grin: ardından evde banyo. 2 gündür ilk uykusundan sonra da suya koyup oynatiyorum öğlen. Suyla oynadıkça daha uzun uyuyor sakinlik geldi bebişime :face_holding_back_tears: bu sefer de banyoya gidip oynamak istemeler, kapıya bakıp aglamalar başladı zor zaptediyorum ama neyse :grin: ya yardan ya kârdan :smiling_face_with_tear:

Benimki dokuz aylık sabah sekizde.kalksa on da uyur sonra saat birde.uyur.sonra ikindide uyur akşam sekiz.dokuz arası illa uyuması lazım ki şimdi.coktan uyudu ikiye dusurmem şart mı.acaba yani.bpzulur mu uykusu sonradan

Aynı şeyleri yapıyormuşuz havalar çok sıcak zaten günde 2 banyo bile az geliyor bazen. Bizim sorunumuz gayet aktif bir gün geçirip uykusu da geldiği halde uykuya direnmesi ama bakalım uykuyu azaltıp denicem olmadı dönemdir beyni gelişiyordur der düzelmesini beklerim napalım

Tamamdır deneyeceğim çok teşekkür ederim

Bence memnunsa hiç elleme zaten bozuluyolar bak :joy: benimkide efendi efendi uyur dakikası şaşmazdı. Değişiklik zamanı gelince bildiriyorlar demek ki

E valla günden güne akılları gelişiyor