Arkadaşlar 12 haftalık hamileyim dün özele gittik kontrole, daha erken cinsiyet için dedi bakmadı sizce bebeğimizin cinsiyeti nedir nub a göre falan yorumlar mısınız
Bana erkek gibi geldi hayırlı olsun sağlıkla alın kucağınıza ![]()
Ayy sağlıkla gelsin inşallah ben hiç tahmin yapamıyorum ama 12haftakikken erken değil cinsiyetini gayet rahat gorebiliyorlar ben 3cocugumdada 12 haftalıkken öğrendim…belki arkası dönük göstermiyor olabilir o ayrı birşey tabı![]()
İçimden geçeni söylüyorum kız
cinsiyet öğrenince yazında bakalım tahminlerimize![]()
Kiza benziyo
Evet cnm 3gebeligimdede aynı oldu 2oglumdada 12haftakken cinsiyetleri belli olmuştu kizimdada aynı şekilde
ama duyuyorum ya belli olmadı dönmüyor felan diyenleri diyorum benim bebeler çok rahat alıp ortayaa atiyolar![]()
![]()
