12 haftalık hamileyim cinsiyet tahmini yapar mısınız

Arkadaşlar 12 haftalık hamileyim dün özele gittik kontrole, daha erken cinsiyet için dedi bakmadı sizce bebeğimizin cinsiyeti nedir nub a göre falan yorumlar mısınız

Bana erkek gibi geldi hayırlı olsun sağlıkla alın kucağınıza :heart_with_ribbon:

Ayy sağlıkla gelsin inşallah ben hiç tahmin yapamıyorum ama 12haftakikken erken değil cinsiyetini gayet rahat gorebiliyorlar ben 3cocugumdada 12 haftalıkken öğrendim…belki arkası dönük göstermiyor olabilir o ayrı birşey tabı:blush:

İçimden geçeni söylüyorum kız :smiling_face_with_three_hearts: cinsiyet öğrenince yazında bakalım tahminlerimize​:smiling_face_with_three_hearts:

Kiza benziyo

Evet cnm 3gebeligimdede aynı oldu 2oglumdada 12haftakken cinsiyetleri belli olmuştu kizimdada aynı şekilde :blush:ama duyuyorum ya belli olmadı dönmüyor felan diyenleri diyorum benim bebeler çok rahat alıp ortayaa atiyolar​:sweat_smile::face_with_hand_over_mouth: