14 ayını bitirdi oğlum. Son 1 haftadır gece uykusuna hem geç yatıyor, hem de çok direniyor. Neredeyse 1 saat sallıyorum ancak uyutabiliyorım. Sizler tek uykuya ne zaman geçiniz? Süreciniz nasıldı?
Benim oğlumda 14 bitirdi ikinciyi 6 da bi şekilde yapmak istiyor yoksa durmuyor öyle olunca da gece uykusu 11e kayıyor bende diyorum acaba bir uykuya nasıl düşürebilirim
Benımde aynı tek uyku bazen sekerleme yapıyor 10 dk ıkı uyku olıyor dişleri çıktımı sizin
Evet 6 tane var şimdi bizin
8 9 da uyuyunca sabah kaçta kalkıyor
Bizde hiç yok goturecegım doktora
evet tek uyku istiyor benim kızım da 13 aylıkken gece uykusuna çok direnmeye başladı ve gündüz tek uykuya düşürdüm rahatladık ikimiz de
Allah yardımcınız olsun ama caninizi sıkmayın 18.aya kadar normal karşılanıyor
Tavsiyeniz üzere bugün deneme yaptım akşam 6 gibi uykusu geldi uyutmadim huysuzluk yaptı ama ilk gün normal 8.20kadar bekletebildim simdi uyudu inşeAllah ilerleyen zamanlarda bu saati 9 9.30 çekmek istiyorum sabah çok erken kalkmasın diye teşekkür ederim ![]()
Ben soruyu sordum ama tekrar gelemedim buralara kusura bakmayın lütfen hepinize tek tek teşekkür ederim
Biraz daha gözlemlemek istemiştim ama düzensizlik devam etti. Bugün izinli olduğum için tek uyku deneyim dedim, 12.40 da uyudu 14.10 da kalktı ve 17.30 da kendiliğinden oynarken uyuyakaldı ![]()
Doktorum henüz erken olduğunu söyledi ama ben yine de denemek istedim rahat etseydi bugünden itibaren bu şekilde devam edecektik ama maalesef olmadı. Yanında olabilsem sürekli dediğiniz gibi uykusu geldiğinde dikkatini dağıtırım dışarı çıkarırım falan ama maalesef
Bu arada dişlerini çok erken çıkardı 5.5 aylıkken ilk dişi çıktı ve peşpeşe 8 diş çıkardı. 8. Aydan itibaren 8 dişi var azılar zorluyor ondan da huysuzluk olabilir diye düşünüyorum