14 buçuk aylık çikolata

Misafir liğe gittik orda ben görmeden biri kızımın eline çikolatalı gofret verdi kızım onu severek yedi normal de hiç abur cubur vermem orda bide eline bırak yesin bişey olmaz bi kereden diyip bi tanede çikolatlı bisküvi yedi marketten alınmış çok bi zararı olurmu sizce ya daha önce hiç yememişti

Bir kereden birsey olmaz canım. Ama sürekli yerde tabi ki sağlıksız. Ben de evde hiç vermiyorum. Dedelerinin nenelerinin yanına gidince onlar biseyler veriyor hakkını orda kullanıyor. Doktor da demişti ki panik yapmayin bir gün sağlıksız beslendi diye bişey olmaz .

Sonuçda zehir degil tabiki bisey olmaz illa arada kacamaklar oluyo olacak.

Ya bence bazı şeyler çok da abartılmamalı

Benim kizim 1 yasinda bugün ilk defa meyve suyu verdim. Hazır kek ve pizza yedi tutup da aman neden verdim ya birsey olursa düşüncesine girmedim . Cok da severek yedi .Bzen kaçamak yapılmalı tadimlar yapılmalı. Biraz cocuklar keşfetsin kontrolü bir sekilde yesin ne olacak .

Bence çocuklar kısıtlanmamalı sadece belli bir sınır koyulmali.

Oğlum 16 aylık bende yerken istiyor birlikte yiyoruz. Çok abartmamak lazım. Sürekli olmadıktan sonra bir şey olmaz

Ayn bnmkide ben yerken istiyo azicik weriyorum ewde abir cubur wermiyorm gittigi yerde gofret filan weriyolar bn de diyorm bn cok yedirmiyorm diyormsoyluyorm

Hiçbirşey olmaz benim kızım 15 aylık son 1 aydır herşeyden tadıyor ama tabi ki sürekli değil:) alışkanlık olmasın yeter

Bazen başka insanlardan çok etkilendiğimiz düşğnüyorum . Tabiki bir şey olmaz bende ara ara meyveli hazır yoğurt bir iki danone verdim bizim bile canımız çekiyor sevindirmek amaçlı veriyorum

Geçmiş olsun, eminim çok endişelenmişsinizdir. Genelde ara sıra ve az miktarda olmak şartıyla böyle küçük miktarların büyük bir zararı olmaz. Tabii ki bundan sonra yine vermemeye çalışın, ama bir kereliğe mahsus olduğu için dert etmeyin. Midesinde bir sorun, alerji ya da farklı bir tepki gözlemlemezseniz bir problem yoktur. İçiniz rahat olsun.