15 aya girmek üzere bebişler

Bitmeyen krizler var istediğini vermeyince kendini yere atıyor. Durduk yere ağlıyor. Geçe sık uyanıyor bas bas ağlıyor. Uyanınca da oturuyor sizde de aynı durumlar var mı? Ne yaparsam olmuyor. Tek olmadığımı söyleyin :melting_face::face_holding_back_tears:

Tek değilsin sabır sınama dönemleri her yeri merak etme karıştırma aksama kadar ev düzenliyorum oturmadan gece de uyku yok cok şükür

Ayy evet aynılarını yaşıyorum. Fazlası vardır azı yoktur. Sürekli kucak istiyor, peşimden ayrılmıyor.

12aylık azıcık büyünce düzelir diye umudum vardı bu başlığı görene kadar. Yapışık ikizim tuvalette uyuyunca anca gece sürekli meme istiyor başka türlü uyumuyor ufaktan atmaya başladı kendini istediği olmayınca