15 aylık bebek ile balık

Kızlar 15 aylık bebeğime balık almayı düşünüyorum Sizce iyi bir fikir mi

Ayy ben yiyecek olarak sandım ehehe :sweat_smile: İyi olur ben de alacaktım fanusumuz var ama sıkıp öldürür diye almıyorum :grimacing:

Ahahah akvaryum balığını belirtmem işim haklısınız öyle sanmakta sosyete pazarında gördüm almak istedim ama emin olmadım önceden kedilerin vardı onları sahiplendirdim çocuğa hayvan sevgisini aşılamak için ne yapabilirim bilemedim aslında hayvanları seviyor kedilerin aşısı yoktu mecbur gönderdim​:pleading_face:

Merhaba bizim akvaryumumuz var ve her sabah kızımla beraber balıkları besliyoruz :hugs: ve onları izlemek kızımın hoşuna gidiyor, sırf çocuk için alınacak bişey değil çünkü izlemekden başka birşey olmuyor ama günde bi kaç kez onun önüne geçip izliyoruz akvaryumun camından cici yapıyoruz. Güzel canlılar ilginiz varsa alın bence hem yemi vs vakit geçirmiş oluyoruz çocuklarda eğleniyor

Ben de çok severim rengarenk ama bizim 2 kedimiz var ona pek de sıra gelmeyecek gibi :grin: