15 aylık sendromu 😮‍💨

2 yaş sendromu erken başlamış olabilir mi durup durup çığlık atmaları inatçılığı her istediğinin yapılmasını istemesi altını değiştirtmemesi uyumak istememesi yemek yememesi ay kafayı yemek üzereyim ne yapılacak kızlar böyle daha 2 yaşa da çok var

Arkandan geliyoruz 14 aylık olacak bizimki de değişik bir çocuk oldu bizimde artık büyüyor annesi zor günler ama geçecek sabır

15 aylık aynı durumdayız uykusunun yanında yemeği de çok skntılı oldu ya inşallah geçicidir

Ay inşallah çok iştahlı bir çocukken asla yapmam dediğim şeyi yapıyorum arkasından yemek gezdirme​:rofl::cry:

Ay inşallah yoksa çok zor

İki üç gün bende peşinden gittim yemesi için ama yok böyle alıştıeamam diyip bıraktım kendisi ne zaman yemek isterse o zaman gelir ben kaşığı elimde tutuyorum ister gelir ister gelmez gösteriyorum genelde sadece iki kaşık için gelir sonrası yok iştah tamamen gitmiş diyeblrm ama diş çıkarıyorlar diş dönemin de iştah da gidiyo zayuflıuırlar da geçici bir durumdur inşallah

14-15 ay ve 18. Aylarda atak var bizimki bir buçuk ay sürmüştü geçiyor :sweat_smile: