Çok fazla sütüm yok. Sutten kesmeye 2 ,3 kere denedim ama beceremedim galiba. Gece benimle yapısık uyuyor resmen. Nasıl sutten keserim . Belki gece uykusu derinleşir.
Sizler nasıl başardınız bana da bir akıl verin ![]()
Çok fazla sütüm yok. Sutten kesmeye 2 ,3 kere denedim ama beceremedim galiba. Gece benimle yapısık uyuyor resmen. Nasıl sutten keserim . Belki gece uykusu derinleşir.
Sizler nasıl başardınız bana da bir akıl verin ![]()
Ben azaltarak tiksindirmeden bıraktırayım diye uğraşıyorum iki hafta olacak nerdeyse ama yok sürekli aklında . Dün gündüz tek bir kere emzirdim kafama net koymuştum bu sefer de gece daha sık kalktı daha inat yapar gibi anladı hissetti . Sanırım bişeyler sürmek en kolayı. Ama kararsızlık da var bende hala çünkü emmedikçe aşırı hıysuzlaşıyır . Alışınca geçer mi uykusu kesin düzene girecek mi emin değilim
Bence azaltmak bir işe yaramaz. .Çunku ben kızımı sadece gece emziriyordum. Hala kesilme yok yada bırakmadı
Evet malesef fark ettim . Bende kaç gece bile bi emzirdiysem bir emzirmedim ama değişen hiçbirşey yok . Ümidi var çünkü çoçugun. Emmeyince de çok huysuz oluyor çok çekilmez oluyor bi haftaa düzelecegini falan bilsem bırakıcam salça sürüp bırakmjç kuzenim de
Ben direk salça sürerek bıraktırdım üzerine de yara bandı taktım her istediğinde bak yara olmuş diyordum gelip bakıp tiksiniyordu o şekilde bıraktı
Bende öyle deneyim. Belki işe yarar
Vay be habiş, benim de bıraktırmama az kaldı da. Duygulandım şimdi, ne çabuk büyüdüler de emzirmeyi naısl bıraktıracağımızı sormaya başladık burda ![]()
![]()
Değil mi ama ..Benim aklım hala bebekliğinde keşke doya doya opseydim.Eski fotolarına bakınca özlüyorum.
Ben 1 ay sonra bıraktırma kararı aldım havalar bıraz daha ısınır hem. Bakalım nasıl olacak.
@514habis_r neredeyse aynılar bende düşündüm ama kıyamadım diş dönemindeyiz aklında hep meme var elimden tutup meme meme diye odaya götürür resmen otur emzir der yani kıyamıyorum
muhtemelen 24 aya yakın emziririm
Seninki odaya goturuyor benimki ustumu acmaya calısıyor herkesin içinde ,ben erken kesmeyi dusunuyorum..
Ben gecede gündüzde elma sirkesi sürmüştüm iki cocuktada istemeyip uyuyolardi yada su veya süt veriyodum geceleri gündüz zaten yemek vs yerken aç kalmıyordu ikisinide 23 aylıkken bıraktırdım..şimdiki 16 aylık bunu 8 9 aya biraktiririm yine aynı yöntemi uygulayacam
Benim büyükler bandı çıkarıp eliyle silip emdiler ![]()
ama sirkeyi silselerde gitmediği için meme bozulmuş deyip emmek istemediler ![]()
![]()
Uzum sirkesivar bende olur mu o![]()
Sanmam elma içilebilir bişey ya üzüm denemedim hiç![]()
Hahaha elma sormasını hiç içmedim ben
acaba nasıl. Uzum sırkesını kucukken içerdim. ![]()
Ben salatalara katardim diyet zamanı normlade hiç sevmem üzümü de tursulara koyarım sade tadını bilmiyorum![]()
Agır fazlası zarar mideyi deler![]()
Sürerken parmaklarını batırıp hafif sur deneyeceksen öyle çok fazla sürme kokusu tadı ağır zaten istemiyolar emmeyi
Tmmm canım aklımda bulunsun.![]()
Demek onlar zaten içmek istemiş
benimkilerde yara oldu bak kanıyor diyordum onlarda bana üzüldükleri için almazlardı ve bazen kendim derdim gel süt iç diye bakarlardı kırmızı tiksinirlerdi