18 ay hiçbir düzenimiz yok çok mutsuzum yorgunum artık …

2-3 aydır bozuldu herşey 12de uyurdu şimdi 8de kalkıp 1de uyutmayı deniyorum uyumuyor daha geç uyursa da 2-3 e kadar gğndüz uyumak istemiyor. Tek kendime bakınca o satten sonra da yapacak bişey bulamıyorum ekran da vermiyoruz artık çok bunaldım . Ben mi saatlere çok kafa takıyorum sizce . En son bırakıcam saati düşünmeyi ne olursa olsn diyeceğim ya :woman_facepalming::woman_facepalming:

Dün 8 de uyanıp hiç uyumadı gündüz bugün de esneyip esneyip aynısını yapıyor

Dün gece oğlum on ikide uyudu diceklerim bu kadar inad ediyor bu kaç gündür adet edinmiş kendine

Kaç aylık . Evet inat yapıyorlar esneyip esneyip yastıgı uyku tulumunu görünce kaçıyor benimkide . O kadar yoruldum ki bu düzensizlikten yorgunluktan

Çok haklısın vallahi

18 ay uyku gerilimi yaşıyordur biz daha yeni girdik 18 aya inşallah bizde de olmaz diye düşünüyorum uyumayan çoçuk çok zordur ya :face_holding_back_tears:

Bizimki 9 temmuz doğumlu şimdideden bozuldu . Uykusu var esniyor direniyor çok yıpratıcı Allah yardım etsin hepimize

Benimki 6. Ayına giricek 5 gün sonra akşam 9 dan beri uyutmaya çalışıyorum gündüz uykusunu da çok kısa uyudu bugün gün içinde toplasam 2 saat uyumuştur en fazla sabah 9 da uyandı yoruldum bende sürekli böyle düzensizlikten gerçekten biz mi saatlere çok takılıyoruz anlayamadım bir türlü uykumuz düzene girmedi acaba uyku eğitimi vs alan var mı bizi de aydınlatsa bilgisi olanlar

Ben kendimi bildim bileli 9da yatırırırdım oğlumu hep dikkat ettim sonra yürüme vs diş derken bozuldu . Şimdi de süreki oyun yapmak istiyor . Dün gündğz hiç uyumadı bugün artık yorgunluktan en son uyudu 3 te . Yani saattlere de bakmasak tamamen herşey alt üst olacak sanırım . Uyku eğitimi alanların da bozuluyor ama bazılarının da 9da hala uyuyor 3 yaşında çoçukları anlamadım

Ama sizde dikkat edin akşam uykusunu en geç 9 da yatırmaya bizimki bir yaşına kadar öyleydi mis gibi rahat ediyorduk o saate alışmıştı çünkü . Şimdi de 18 aylık oluyor 10a sarktı buna şükür ne diyelim . Gündğz uykuları düzensiz

Çok dikkat ediyorum 20.30 da uyku hazırlıklarını yapmaya başlıyorum alt değiştirme pijama giyme emzirme ışığı kapatıp uyutmaya geçiyorum bazen 5 dk içinde uyur bazen de bazı günler böyle saatlerce direnir uyumamak için emziğiyke oynar emziği alırım elini ya da kıyafetini ağzına götürür yatakta karın üstü dönmeye çalışır ay valla nerdeyse ben uyuycaktım :joy::joy: neyseki uyudu 00.10 falandı

Aylardır tek uyku yapıyoruz. Onu da bazen uyumak istemiyor