1buçuk yaş bebek (telefon alışkanlılığı)çözüm?

Merhaba güzel anneler.

Bebegim çok kötü alıştı telefona,birsuru oyuncagi var,oynuyoruz da ama caresi yok hep telefon istiyor arada bir arabalariyla oynuyor.
Telefon aliskanliligindan nasil vazgecire bilirim? Bu durumu yasayip çözüm bulan varsa,yardim ede bilirse cok mutlu olurum.:rose:

Ne Zaman başladı bu TLF süreci peki

Vermiyerek canım telefonu sakla kapali falan tut görsün bozulmuş de neye bakıyorsa sil biraz zorlanirsin ama alışır

Oyuncak olani var onunla oyala kumanda oyuncak telefon oyuncak.

Bence aniden tamamen cikartmaniz zor olabilir ve ciddi bi direncle karsilasabilirsiniz. Once gunun belli saatlerinde sinirli sureyle vermeye baslayin, mesela sabah 09:00 15 dk oglen 13:00 15 dk seklinde, daha sonra bu sureleri yavas yavas azaltip gunun o saatlerine daha saglikli baska etkinlikler ekleyebilirsiniz.

Tesekkur ederim önerileriniz için arkadaşlar :white_heart:

1bucuk aydır