Kızlar 2.5 atlık bebeğim var normalde 4-5 saat uyuyordu gece bir haftadır 2 saatte bir uyanıyor acıktığı için değil. Ağlamıyor 2 saat solunca alışkanlık gibi uyanıp yatakta hareker ediyor sizce neden olabilir biraz gazı var ondan dolayı olabilir mi uzun uyuması için ne yapabilir.
Gazı varsa yatmadan zeytinyağıyla karnına masaj yapabilirsin, birde atakta olabilir
Onu da yapıyorum masaj yaparak gazı varsa çıkarıp yatırıyorum anlam veremedim kısa uzanmasına açlıktan değil çünkü
O zaman muhtemelen atak dönemindedir, internetten bir bak istersen hesaplayıcılar var, bebeğinin doğum tarihini girip bakıyosun
Teşekkür ederim bakayım
Gaz damlasi kullanıyor musunuz
Hiç bişey olmaz bence büyüyor yavaş yavaş uyandığında anladığım kadarıyla huzursuz değil
uyanıp oynayın oyalayin vakit geçirin bence 1-2 saate yeniden uykusu gelecektir . Bebek bunlar öğreniyorlar büyüyorlar
destek olmalıyız huzurluysa sorun yok