2.Ay Aşıları

Sabah oldu 3 saat falan çok huzursuz ağlıyordu akşama doğru uyudu şimdide uyanmiyor normal mi bu 2 ay aşılarını oldu

2 ay asisi 2.3 gun huzursuz yapiyo canim normal merak etme huzursuzlugu. Ama uykuya bisey diyemiycem normaldede uyurmus uzun sure bide atesi falan varmi bak atesde yapiyo

Ateşi yok normalde uyumaz işte aşıları olduktan sonra uyudu uyanmadı anlamadım bende gündüz huzursuzdu sadece

Bakar ol canim atesine

Ateşini ara ara kontrol et ben pek huzursuzlanmasın diye aşıdan 2 gün önce 1 ölçek calpol verdim . Sonra aşı günü ve sonrasındaki 2 gün de sabah öğle akşam ve yatmadan yine 1 er ölçek calpol verdim. Sorunsuz atlattık şükür benimki de uyumayan bir bebekti ama aşı ile uyudu o günlerde . Çok normal bünyesi yeni bir sıvı aldı onu adapte ediyor. En iyi yolu da uyku 2 saat uyusun gündüzleri aralıksız sonra beslemek için uyandır . Besle geri koy bişey olmaz. Ateşi kontrol et koluna da dokunma bişey olmaz inşallah