2 ay aşısı sonrası olanlar ve vurulduğu bölgeler?

Kızlar selam yarın bebeklerimin 2 ay aşıları olacak yaptıranlar aşı sonrası neler yaşadınız bilgi verebilir misiniz ateş olma ihtimaline karşı önlemleri aldım ama başka neler olabilir acaba? Bide hepsi koldan mı oluyor acaba?

Bizde 2 ay aşısı hiç bişey yapmadı şükür sorunsuz atlattık bugün 4 ay aşımızı olduk hafiften huysuzluk var sanırım ağrısı var ateşi yokta 1 çay kaşığı calpol verdim umarım sabaha düzelir

Ağrısı olmadı bizde sadece uyku yaptı iki gün sürekli uyudu

2 Tane bacaktan yapılıyor canm

Bi kol iki bacak oldu gecen hafta persembe gitmeden bi gun once yika 3 gun yikanmiycak cunki ates yapmadi bize ama cok huysuz oldu cok agladi resmen asidan sonra huy degistirdi herseye agliyo