2 aylık bebeğim

Merhaba kızlar bebeğim ilk 1 ay sadece anne sütü aldı ama sonradan korkudan sütüm baya azaldı şuan hem mama veriyorm hem anne sütü iyici emzirdikten sonra doymadığını hissedince mama veriyorum onuda kaşıkla veriyorum sevmiyo ama mecburşıan sorum şu bn 50 cc mama yapıyorm ama 25,30 cc en fazla içiyo az değil mi giğer çocuklatımda mama kullanmadm bilmiyorum doyuyor mu

Doktorunuz kilosuna göre içmesi gerek miktarı söylemedi mi mama verirken doktor hesaplar normalde günlük kaç defa kaç cc içmeli? Kaşık için henüz çok küçük kaşık biberon kullanın normal biberon vermek istemiyorsanız

Dr sylemedi bilgi vermedi.Normal biberonu
da sevmedi çekmedi bile o yüzden mecbur kaşıkla veriyorm

Bence tekrardan bir doktorunuza danışın kaşıkla içmeyi beceremediği için bitirmiyor olabilir alternatif besleme yöntemlerini deneyin kaşık biberon, enjektör gibi ya da mamanın tadını sevmemiştir mamayı değiştirip deneyin

Kaşık biberonda kullandm ama normal mama kaşığıyla aynı maalesef. Mamayıda çok değiştim hiçbirini sevmedi en son hipp aldım onu biraz yedi sanki ama dediğim gibi 2 kaşıktan sonra ağlıyo

1aylik bebek zaten 30cc içer

Ben bunu kullanıyorum kaşık biberon olarak ilk başlarda benimki de içmekte zorlandı ama sonra alıştı üç buçuk aylık hiç biberon vermedim memeyi de reddetmedi böylece