2 aylık bebek ile nasıl gezilir?

2 aylık bebeyle dışarıya gezmeye çıkarken dikkat edilmesi gerekenler? Çok cekimserim dışarıya çıkıp gezip hava almakda istiyorum ama bebeğim ağlar durmaz rezil oluruz diye korkuyorum da ?

Yok kuzum hiç korkma aç olmazsa aglamiyor hatta daha sakin oluyorlar bende korkuyordum bugün bir şey için şehre gittik bir acıkınca durmadi emzirince sustu pazarı dolaştık kucağımda uyudu sürekli şükür sıkıntı etmedi

Gezdirmek için en güzel zamanlar :sob::sob::sob:

Emzik kullanıyorsanız hiç korkmayın, ben de 3 aylıkken gezmeye gitmiştim 2 aylıkken de şehirlerarası uzun yolculuk yapmıştım. Sağım pompam yanımdaydı emzirecek müsait vakit bulamadığımda eller serbestle göğsümü boşalttım ona verdim. Günde 2 kez mama veriyordum o sıra yanımda mama da vardı. Bez alt açma bezi yedek kıyafet de varsa tamamdır bir seycik olmaz

10 gunlukken cikardim dogum ebeme goturdum.

Aslında tam gezilecek zaman :sweat_smile: büyüyünce zaptetmek daha zor. Ben tam iki aylıkken Erzurum’dan Bursa’ya gittim . Kendi arabamizla gittik ne yolda ne oralarda hiç zorlamadi beni. Karnını doyur altını temizle gerisi hep pusette bebek arabasinda uyudu. Şimdi 15 aylık parka gitmek için bile düşünüyorum enerjim var mı bunu yapmaya diye​:joy:

Benim kızım kendini yırtardı dışarı çıkınca 40ımız çıktı sadece ilk kayınvalideme gidecektik arabaya bindik yıktı ortalığı 15 dk lık mesafeye. Durmak asla yokdu. Bebek arabasına mahalle turlayalım dedik yine aynısı oldu ama yılmadım çıka çıka kırdık bu ağlama durumunu . Benim kızım inanılmaz huysuz bir bebek hala da öyle de durumu yönetmeyi öğrendim

Şimdi 8 aylık dışarıda hala bağırıyor herkese konuşur gibi . Öncelikle rahatım tek çocuk benim değil . Yemesini içmesini yanıma alırım uyku şekli bile o kadar tuhaf ki kucakta sarılarak uyur o da saatler sonra yapışık ikiz gibiyiz bu aralar yani . Kendini kasma bir dene sizinki böyle olcak diye bir şey yok ama ağlarsa da daha ufak kimse de aaa bak bak ağlıyor demiyor

İki buçuk aylık benimki de çok uzun süreli olmasa da çarşıya ya başka bir yere oturmaya gitmisligim oldu benim bebeğim huzursuz normalde hep kucak istiyor çıkmadan hemen önce karnını doyuruyorum altıni temizliyorum sakın oluyor genelde çıkınca bir kere çarşıya gittim bir iki saatligine karnı yoktu yine sakince kucağımda gezdirdim bir süre sonra uyudu da

Tam 43 günlükken istanbuldan marmarise gittik tatile otelde kaldik 4 gün gayet güzel gecti son gün burnumdan getirmeyeydi​:joy: