2 buçuk aylık bebeğim var bazen ağlama krizlerine giriyor iç çeke çeke ağlıyor bu normal mi ![]()
Acaba gaz problemi mi var
Benim kızım da böyle gazı olduğunda ve kakasını yapamadığında iç çeke çeke ağlıyor. Karnına masaj yapıyorum. Gaz damlası veriyorum nadiren. En son çare bir duş aldırıyorum. Rahatlayıp hem gaz çıkarıyor hem kaka yapıyor . Birde kucakta tutma pozisyonları var şimdi onu deniyorum. Sadece kucağımda tutmama rağmen hem gaz çıkarıyor hem kaka yapıyor. Bir araştırın derim