2 aylık beslenme

Kızlar bebeğimi gece 2 saate bir uyandirmalımıyım,sütüm tazikli geliyor 15 dk emiyor yeterli mi ?

2 aylıkken doktorum 4 saatte bir emzirebilirsin dedi ben uyuyorsa dokunmadım bazen 5 saati buldu bu yada 2 saatte uyandıysa yine emzirdim.

Teşekkür ederim :heart::blush:

Benimde 2 aylık gündüz 2 saatte bir emziriyorum gece ne zaman uyanırsa o zaman emziriyorum genelde derin uykudaysa 3 saatte bir kalkıyo öyle emziriyorum

15dk yeterli yani tekrar uyuyana kadar. Doktorum bana uyandırma geceleri o kendisi acıkınca uyanır dedi. 1. Ay dolduktan sonra uyandırmaya gerek yokmuş.