Kızlar bebeğimi gece 2 saate bir uyandirmalımıyım,sütüm tazikli geliyor 15 dk emiyor yeterli mi ?
2 aylıkken doktorum 4 saatte bir emzirebilirsin dedi ben uyuyorsa dokunmadım bazen 5 saati buldu bu yada 2 saatte uyandıysa yine emzirdim.
Teşekkür ederim ![]()
![]()
Benimde 2 aylık gündüz 2 saatte bir emziriyorum gece ne zaman uyanırsa o zaman emziriyorum genelde derin uykudaysa 3 saatte bir kalkıyo öyle emziriyorum
15dk yeterli yani tekrar uyuyana kadar. Doktorum bana uyandırma geceleri o kendisi acıkınca uyanır dedi. 1. Ay dolduktan sonra uyandırmaya gerek yokmuş.