17 aylık kızım doğduğundan bu yana kakasını hiç düzgün yapmıyor. 10 günde bir haftada bir ya da 3,4 gün arayla yapıyor ve bazen kabız bazen ishal oluyor. normal yaptığı çok az. bağırsaklarında bir sorun olabilir mi bebeği böyle olan var mı?
Bu sayfada ki tarifi denemedim maşallah şükür kızımda öyle kabızlık durumu pek olmadı ek gıdaya gectğnden beri kabız yapacak verdğm yşyeceklern ardndan hep iki çay kaşıpı kadar da zeytinyağı içirdm o da iyi geliyor ama kabız yapma ihtimaline karşı önce den hep vermeye calştm ben daha kabız olmadan sağlikli da inşallah düzelir szn çocuğunuzunda