2 buçuk yaş kabızlık

Merhaba Anneler.

Oğlum kabızlık yaşayan bir çocuk,bebekkende yaşıyordu bu sorunu.

Son günlerde hep kabızlık sorunu yaşıyor kakasını,8gunde bir yapiyor.

Ağlıyor cok kotu halde yani anlatamam.

Sıvı azmı tuletiyor yemek yemeyi azmi diye oluyor acaba, ne yapa bilirim bilgisi olan faydasini görən varsa yaza bilirmi ?

Sayfayı takip edeblrsnz çok faydalı bilgiler var

Teşekkür ederim, bugün zeytin yağına başladım oda iyi geliyomus

17 aylık kızım doğduğundan bu yana kakasını hiç düzgün yapmıyor. 10 günde bir haftada bir ya da 3,4 gün arayla yapıyor ve bazen kabız bazen ishal oluyor. normal yaptığı çok az. bağırsaklarında bir sorun olabilir mi bebeği böyle olan var mı?

Bu sayfada ki tarifi denemedim maşallah şükür kızımda öyle kabızlık durumu pek olmadı ek gıdaya gectğnden beri kabız yapacak verdğm yşyeceklern ardndan hep iki çay kaşıpı kadar da zeytinyağı içirdm o da iyi geliyor ama kabız yapma ihtimaline karşı önce den hep vermeye calştm ben daha kabız olmadan sağlikli da inşallah düzelir szn çocuğunuzunda

Merhaba, bu konuyla ilgili doktor ne diyor?

İnşallah teşekkür ederim